  • Data: 2015-07-26 19:57:47
    Temat: Re: Myjka do okien
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 26 Jul 2015 17:37:37 +0200, Borys Pogoreło

    > Będziesz tym machać na ślepo, ew. możesz próbować w dwie osoby, ale to
    > syzyfowa praca. Nie ma co sobie utrudniać. Bo z kolei demontaż tylko w
    > celu wyczyszczenia to byłby jakiś koszmar, nawet nie wiem na ile to się
    > da zrobić bez demolki kasety schowanej za ociepleniem.

    To jakby oczywiste i tym bardziej niewykonalne jeśli się zdecydować na
    rolety z całkowicie zabudowaną kasetą i prowadnicami.

    Żona jeszcze coś brzęczy o okiennicach... ale do kostki jakoś tego nie
    widzę i z automatyzacją otwierania/zamykania nieco jest problem. Chyba, że
    suwane na elewacji...

    Z kolei oglądam dzisiaj pół dnia polecone przez Ciebie żaluzje zewnętrzne i
    też do mnie nie przemawiają... te sznureczki. Z plusów widzę, że szybciej
    można uzyskać światło w domu i płynniej regulować jego ilość niż ma to
    miejsce przy roletach. Ale czy to będzie się mniej brudzić i łatwiej
    czyścić to już nie jestem taki pewien.

    --
    Pozdor
    Myjk