  • Data: 2015-07-26 09:21:33
    Temat: Re: Myjka do okien
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 26 Jul 2015 00:53:03 +0200, Borys Pogoreło

    > Albo ludzie nie chcą widzieć problemu ;)

    Jest taka możliwość, aczkolwiek większość ludzi jednak pisze o zauważonych
    problemach. Tutaj problem został poruszony w jednym wątku na forum i to
    także przed podjęciem decyzji o montażu fixów z roletami. Może sami
    producenci odradzają taką kombinację.

    > A sam widziałem takiego fixa z roletą i mielone muchy po opuszczeniu.
    > Właściciel chętnie by w ogóle nie robił rolet albo zrobił żaluzje.

    Mielonych much nie da się wyczyścić z zewnątrz po "rozszczelnieniu" rolet?
    Teoretycznie jakaś szczota z dłuższym włosiem powinna dać radę. Mnie
    głównie zastanawiało ew. czyszczenie kurzu/zacieków.

    --
    Pozdor
    Myjk