  • Data: 2014-12-12 16:02:31
    Temat: Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-12 14:39, Myjk pisze:
    > Fri, 12 Dec 2014 14:06:46 +0100, Maniek4

    > Nie przekręcaj, manipulancie. Tobie się nie podoba, że ja ciebie czytam.
    > Więc jak ci się to nie podoba, to przestań pisać.

    To co piszesz nawet nie jest logiczne. Jaki ja mam wplyw na to co kto czyta?
    Zaczales cos o mientkiej pytce, znaczy ze chyba Ci sie nie podoba jak
    pisze. No ale skoro Ci sie podoba to OK. Moge sie tylko cieszyc.

    > To sprawdź w słowniku w znaczeniu pospolitym.

    Myslalem, ze znasz znaczenie slow ktorymi sie poslugujesz. Ja sie nie
    posluguje to nie bede udawal, ze sie znam.

    > W zasadzie to bez różnicy czy zwracać uwagę,
    > czy wskazywać wybór. Ignorancie.

    No jednak nie drogi hipokryto.
    Zwracac uwage to: akcentowac, upominac, czy wrecz karac. Wskazywac inny
    wybor to nic innego jak pokazac inne mozliwosci.

    > Ale mnie wcale nie dziwi, że za każdym razem jakieś dziwne rzeczy sobie
    > dorabiasz. Zacznij w końcu czytać ze zrozumieniem, ja się tylko i wyłącznie
    > uśmiałem, że żyć bez borapotfora nie możesz.

    Piszac mietka pytka? Super forma. Do ojca i matki tez tak mowisz?

    > Oj! Ale chyba znowu zaczyna twardnieć.

    "I chocby zjedli tysiac kotletow" to i tak Twojej nie dorowna. Taki to
    ciezar.

    > Krakowskim targiem niech zostanie wrażliwość na cebulę.

    Nie ma zadnych targow. Wrazliwosc emocjonalna a nie cebulowa.

    Wiec po co tracisz czas?

    TK