  • Data: 2014-12-12 22:41:18
    Temat: Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-12 21:02, Myjk pisze:
    > Fri, 12 Dec 2014 16:02:31 +0100, Maniek4

    > Dla ciebie mało rzeczy jest logicznych,

    Eee tam dla mnie. Martwilbym sie Twoja logika.

    > Zerowy. Na szczęście.

    To jest wlasnie logika. Zrobiles pierwszy krok. Szkoda, ze pozno, ale
    trzeba cieszyc sie postepem.

    > Nie wiem coś się tak uparł na to czy mi się twoje występy podobają czy nie.
    > Nie ma to większego znaczenia. Stwierdzam tylko FAKT, że nie potrafisz
    > więcej jak 10 dni żyć bez napisana o borzepotforze i coś ci ewidentnie leży
    > na wątrobie. Zresztą po co ja to piszę,

    No wlasnie nie mam pojecia. Do Ciebie przeciez posta nie adresowalem.
    Masz wybor i mozesz nie czytac skoro przeszkadza Ci, ze nie wytrzymalem
    10 dni.

    > po prostu wróć i przeczytaj
    > ponownie, bo będzie jak z tym papierem ostatnio, przez twoją nieumiejętność
    > czytania zaraz znowu dojdziemy do tego, że coś tam sobie będziesz wkładać w
    > tyłek. Pewnie pytkę w znaczeniu drugim.

    E tam.

    > Rączki masz zajęte zabawą że sprawdzić nie możesz?

    A po co? Chcesz byc rozumiany to uzywaj jezyka zrozumialego dla ludzkosci.

    > Czym się różni, magistrze mańku, *akcentowanie* że już raz wskazywałem ci
    > do czego służą, jak działają i jakie masz *możliwości* na newsach od
    > pokazywania przez ciebie innych "możliwości" jak ja mogę z tych newsów
    > korzystać? Skup się człowieku, bo chyba coś cię mocno rozprasza.

    Nie moja wina, ze nie rozumiesz.
    Magister to w sumie nie wiem czy mialo byc obrazliwie, czy wrecz
    przeciwnie. Pewnie zajebiscie, ale nie wiem co to niestety.

    > Magister maniek...

    A co to ma byc?

    > Ta! Delikatnie ciągnąć smyczką!

    Slownik synonimow proponuje odwiedzic. Lezy na polce, ale niestety
    pewnie u sasiada. Dla leniwych dostepny w necie.

    > Co masz znowu do swojego miękkiego bata na borapotfora?

    Ale mowisz tak do ojca czy nie?

    > Pewnie tylko
    > czekasz aż się da sprowokować i będziesz mógł go w końcu zdzielić swoimi
    > "argumentami".

    Tez widzisz tam struge jak jeden grupowy inzynier od termodynamiki?

    > Nawet jakbym podskoczył, to ci nie dorównam w formie -- tyle tej słomy z
    > butów ci wystaje.

    Sloma jak sloma, ale o zaimkach osobowych to jednak slyszalem. Mysle, ze
    lepsza sloma w butach, jak gowno na podeszwie.

    > To też żaden wstyd.
    > góst jest prawdziwym twardzielem, się jakoś uzupełnicie.

    A co Ty mnie w jakies koalicje wrabiasz?

    > Jak wyjaśnisz po co notorycznie wyciągasz borapotfora z rękawa, to się
    > automatycznie dowiesz.

    Powodow moze byc wiele. Na razie niech wystarczy to, ze mam taka ochote.
    Wolno mi i tlumaczyc sie nie musze.

    TK