  • Data: 2014-12-13 10:42:51
    Temat: Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 12 Dec 2014 22:41:18 +0100, Maniek4

    > Eee tam dla mnie. Martwilbym sie Twoja logika.
    > To jest wlasnie logika. Zrobiles pierwszy krok.
    > Szkoda, ze pozno, ale trzeba cieszyc sie postepem.

    Może jesteś ślepy, albo masz pamięć kiepską, bo z pewnością nie umiesz
    czytać ze zrozumieniem, ale wykazywałem ci to już w poprzednim wątku, a
    teraz zwracałem ponownie uwagę, że raz ci to już wykazywałem. hehe A ty,
    jak ten osioł, dalej swoje. Jednak kompletnie nic nie przyswajasz.

    > No wlasnie nie mam pojecia. Do Ciebie przeciez posta nie adresowalem.

    ADRESOWAŁEŚ GO DO *WSZYSTKICH* CZYTAJĄCYCH TĘ GRUPĘ.
    Czy ty byłeś kiedyś normalny?

    > Masz wybor i mozesz nie czytac skoro przeszkadza Ci,
    > ze nie wytrzymalem 10 dni.

    Mam wybór, wiem o tym, i z niego korzystam jak mi się podoba. Ty mi nie
    będziesz sugerować, jak mam z tego prawa wyboru korzystać.

    > E tam.

    Czego znowu nie zrozumiałeś?

    > A po co? Chcesz byc rozumiany to uzywaj jezyka zrozumialego dla ludzkosci.

    Przy tobie trzeba krótko i zwięźle, bo jak napiszę zbyt złożone zdanie, to
    albo nie zdołasz przeczytać do końca, albo nie zrozumiesz. To był ukłon w
    twoją stronę, mańku.

    > Nie moja wina, ze nie rozumiesz.

    Wszystko rozumiem, nawet ci wyjaśniłem, że pisałeś mi to, co ja tobie
    napisałem już dawno. Usiądź wygodnie i przeczytaj ponownie.

    > Magister to w sumie nie wiem czy mialo byc obrazliwie, czy wrecz
    > przeciwnie. Pewnie zajebiscie, ale nie wiem co to niestety.

    Widzę, że rączki nadal masz zajęte. Odrobię lekcje za ciebie, leniu:
    http://sjp.pwn.pl/sjp/zajebisty;2542522.html

    > A co to ma byc?

    Coś jak magister blokers.

    > Slownik synonimow proponuje odwiedzic.
    > Lezy na polce, ale niestety pewnie u sasiada.
    > Dla leniwych dostepny w necie.

    Ty raczej korzystasz ze słownika manipulanta.
    Ten z pewnością masz na swojej półce.

    > Ale mowisz tak do ojca czy nie?

    Nie jesteś moim ojcem, i całe szczęście, bo bym się z miejsca pochlastał.

    > Tez widzisz tam struge jak jeden grupowy inzynier od termodynamiki?

    Przez szczelinę żyletki, jak góst.

    > Sloma jak sloma, ale o zaimkach osobowych to jednak slyszalem.

    Też słyszałem i używam ich jako wyraz szacunku do dyskutanta, a nie do
    trolla przebrzydłego, co czytać nie potrafi ze zrozumieniem i nie umie po
    męsku się zachowywać, tylko na rodzinę wjeżdża.

    > Mysle, ze lepsza sloma w butach, jak gowno na podeszwie.

    W gówno można wejść przez przypadek, jak ja w "rozmowie" z tobą. Na
    szczęście da się szybko to wytrzeć. A słoma z butów zawsze takim jak ty
    wylizie.

    > A co Ty mnie w jakies koalicje wrabiasz?

    Sami sobie robicie dobrze.

    > Powodow moze byc wiele. Na razie niech wystarczy to,
    > ze mam taka ochote. Wolno mi i tlumaczyc sie nie musze.

    No i już masz odpowiedź na swoje pytanie.
    Następnym razem się zastanów wcześniej, nie będziesz marnować internetu.

    --
    Pozdor
    Myjk