  • Data: 2018-09-03 17:09:07
    Temat: Re: NTG Google maps po roku
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu ponie0działek, 3 września 2018 10:21:19 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > straty z tego powodu są żadne :D
    Dzisiaj wyjazd z Trójmiasta-teren znam doskonale ale postanowiłem włączyć GM bo
    miałem wolny czas to sie pobawię
    Godziny około południowe, od Chyloni w kierunku Wejherowa korek. GM zaproponował
    objazd korka bokiem(prawą stroną lokalnymi drogami)
    Jechałem wtedy za charakterystycznym TIRem wyładowanym nowymi autami, zgodnie z
    sugestią GM pojechałem bokiem.
    Ponad pół godziny tam zeszło bo tez niewielkie zagęszczenia były. Na 6-tke wyjechałem
    w okolicach Castoramy w Rumi i widzę kilka aut przede mną tego TIRa wyładowanego
    samochodami;)
    Dzięki GM nadrobiłem kilka km a na czasie nic nie zyskałem