    From: maniek4 <r...@a...tyb>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG Pogniewali sie na polityke czy jak?
    Date: Thu, 29 Mar 2018 00:58:03 +0200

    > Rosjanie najwięcej na tym zamachu tracą, z której strony by na to nie
    > patrzeć - nic się kupy nie trzyma.

    No ale co traca konkretnie?
    Jak sobie obserwuje ich dzialania to z grubsza rzecz biorac od paru lat
    nie wiele sie przejmuja. Wystepuja z pozycji sily w kazdej mozliwej
    sytuacji. Zdawalo by sie jeszcze kilka lat temu, ze w dzisiejszych
    czasach wojna w europie praktycznie nie jest mozliwa. Wiec co Rosyjskie
    wojsko robi w Gruzji? Przejeli sie czyms? No skad. Bombardowanie
    konwojow na Ukrainie? Jaki problem? Bombardowanie szpitali w Syrii jako
    element strategii wojennej? Luzik, czemu by nie? To nie sa sprawy
    hipotetyczne. One sie dzieja teraz. Czyms sie przejmuja? Europa jest
    oburzona a Merkel z Putinem spokojnie uklada sie w sprawie rury na dnie
    Baltyku. Wczesniej MKOL dal prawo organizacji igrzysk, pozniej FIFA
    mistrzostw swiata. Naprawde nie widze powodu do przejmowania sie czym
    kolwiek.

    > Rosja tak jak USA to mocarstwo, które
    > każdymi dostępnymi środkami (głownie trzyliterowe agencje: CIA, FSB, NSA
    > itp) dbają o swoje interesy - prowokacje, zamachy, zdrady, przewroty,
    > obalanie "nie demokratycznych rządów", pucze to dla nich chleb powszedni.
    > Prawdy dowiemy się za 50 lat (jak odtajnią parę km akt w archiwach) lub
    > wcale.
    > Ten zamach pokazał za to jedno - totalne amatorstwo naszego rządu i
    > zachowania godne uczniaka ze szkoły.

    Mam mieszane uczucia co do zachowania polskiego rzadu. Osobiscie zalecal
    bym powsciagliwosc. Przede wszystkim Brytyjczycy troche sami sobie sa
    winni. Naiwnie za bardzo sie otworzyli, liczac pewnie na to, ze reszta
    swiata jest jednakowo cywilizowana. Ale niestety sa kraje, ktore od
    zawsze we krwi maja wewnetrzna potrzebe ciaglego mieszania w kotle i
    wykorzystaja kazda okazje by wyrwac jakis kawalek. Historycznie akurat z
    Rosja nigdy nam nie bylo po drodze. Wiecznie wkladali nam swoje lapy i
    to sa niestety fakty ktorym trudno zaprzeczyc. A czy sa wiarygodni w tym
    co mowia? Na swoj sposob pewnie tak. Dowodem z innej beczki moze byc to,
    ze nawet MKOL nieslusznie sie przyczepil o jakis doping, ktorego podobno
    nie bylo. Sa przy tym tak bezczelni, ze oburzaja sie na demontaz
    pomnikow radzieckich w naszym kraju, bredzac cos o wyzwoleniu. Tylko
    jakos nie rozumiem, czemu po tym wyzwoleniu zostali na kilkadziesiat
    lat? A zostali by juz kilka lat wczesniej, gdyby Hitler nie mial innych
    planow.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.