  • 1. Data: 2018-03-27 21:29:17
    Temat: NTG Pogniewali sie na polityke czy jak?
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    Uszanowanie

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2018-03-27 21:58:45
    Temat: Re: NTG Pogniewali sie na polityke czy jak?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 marca 2018 21:29:16 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:
    > Uszanowanie

    Piszesz znaczy żyjesz
    A już złe przeczucia miałem;)
    Polityką dyskusji nie rozkręcisz tu i teraz
    Życzenia wielkanocne złóż to się wątek rozbuja
    Ps
    Jeszcze kilka dni i burbona można testować;)

  • 3. Data: 2018-03-27 22:04:28
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 marca 2018 21:58:47 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > Życzenia wielkanocne złóż to się wątek rozbuja
    > Ps
    > Jeszcze kilka dni i burbona można testować;)

    post obowiazuje do czwartku :)

    b.

  • 4. Data: 2018-03-27 22:14:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 marca 2018 22:04:30 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > post obowiazuje do czwartku :)

    W Wielki Piątek już nie?

  • 5. Data: 2018-03-27 22:33:31
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 marca 2018 22:14:52 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > W Wielki Piątek już nie?

    tako rzecze wikipedia
    Tradycyjnie i zgodnie z prawem kanonicznym obowiązującym do 1983 roku trwał do
    Wielkiej Soboty[1]. Aktualny Kodeks Prawa Kanonicznego nie precyzuje dnia zakończenia
    Wielkiego Postu, a szczegóły postów pozostawione są episkopatom. W Polsce zgodnie z
    obowiązującym kalendarzem liturgicznym wielki post trwa do Wielkiego Czwartku[2][3],
    a w Wielki Piątek i Wielką Sobotę obchodzony jest post paschalny[3].

    b.

  • 6. Data: 2018-03-27 23:39:05
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2018-03-27 o 21:58, Kris pisze:

    > Piszesz znaczy żyjesz
    > A już złe przeczucia miałem;)

    Zyje, dzieki Kris za troske. :-)

    > Polityką dyskusji nie rozkręcisz tu i teraz
    > Życzenia wielkanocne złóż to się wątek rozbuja

    Raniace uczucia czy cus? :-)

    > Ps
    > Jeszcze kilka dni i burbona można testować;)

    A to fakt. Z tym, ze Lidlowy mam wrazenie, od dobrego roku sie popsul
    mocno, wiec nie polecam. Metaxa z cola jak najbardziej do wieczornych
    dyskusji w dobrym towarzystwie, oraz oczywiscie zlota Tequila zagryzana
    pomarancza. Nie musi byc od razu jakas wypierdzista. Bardziej szlachetne
    gardla powinny docenic lekki smak whisky z dodatkami zawarty w likierze
    Baileys. Z powiedzmy nieco dziwniejszych rzeczy osobiscie preferuje
    klasyczna Margarite, ale tylko w wersji pozabudzetowej, znaczy wyciskana
    limonka, 40% Triple sec itd. Lokalowe szmiry z miejscowosci
    turystycznych w postaci wodki z barmanskimi dodatkami z Biedronki
    odpadaja w przedbiegach.
    Rownie dobrze mozna uznac, ze picie to tylko niepotrzebne trucie sie i
    wydawanie kasy. Tez bedzie dobrze. Jak kto woli. Nie wiem tylko co na to
    muzulmanie, choc przy dzisiejszej wladzy narazie nie musimy sie nad tym
    zastanawiac.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 7. Data: 2018-03-27 23:40:27
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2018-03-27 o 22:33, Budyń pisze:

> [...]
    a w Wielki Piątek i Wielką Sobotę obchodzony jest post paschalny[3].

    Tym bez wiekszej presji wewnetrznej dzien czy dwa wiekszej roznicy nie
    zrobi jak mi sie wydaje.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 8. Data: 2018-03-27 23:42:49
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2018-03-27 o 22:14, Kris pisze:

    > W Wielki Piątek już nie?

    W temacie polityki jeszcze, mam wrazenie, ze swiat tak zaczyna walczyc o
    pokoj, ze wkrotce zacznie sie zabijac.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 9. Data: 2018-03-28 04:01:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W kontekscie ostatniego wydarzenia w Anglii proba zabicia bylego szpiega bardziej
    przypomia prowokacje w Gliwicach niz wyrok wykonany przez Rosjan. Taka ciekawostka.
    Szef zespolu ktory stworzyl preparat ktorego podobno uzyto zyje w USA. Czyli nie
    tylko Rosja moze dysponowac takim preparatem. A moze nie bylo zadnego zatrucia.

  • 10. Data: 2018-03-28 10:44:49
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

> [...]
    tylko Rosja moze dysponowac takim preparatem. A moze nie bylo zadnego zatrucia.

    My to mozemy sobie tylko gdybac...
    Ale, otrucie polonem Litwinienki, zajecie Krymu przez nierosjan,
    zestrzelenie samolotu nad Ukraina, zmniejszanie cisnienia w gazociagach
    z powodow rzekomych awarii w konkretnych sytuacjach itp., nie sprzyja
    twierdzeniom, ze to nie Rosja a jedynie prowokacja. Prawde mowiac nie
    pamietam przypadku w ktorym do czegokolwiek by sie przyznali. Z Katyniem
    wlacznie.
    Z drugiej strony od lat dziwi mnie naiwnosc wladz UK. Niedlugo caly
    Londyn bedzie rosyjski i nikomu to nie przeszkadza.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.