  • Data: 2019-12-05 20:58:22
    Temat: Re: NTG Są normalni usługodawcy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Kurde jak słyszę lamentowanie niektórych ludzi, że naprawa jest
    > droga, że części są drogie, bo będą kosztowały 3 razy tyle co auto i
    > nie opłaca się wsadzać nowych części to aż mi się nóż w kieszeni
    > otwiera. Jak jest za drogo to znaczy, że cię nie stać jest na
    > utrzymanie tego auta i przesiądź się na rower.

    Ile osób tyle opinii.
    Miałem mechanika który tak przycinał na cenach czesci ze w koncu sie
    rozstalismy.
    Liczył sobie po katalogowych wyjsciowych cenach intercarsu...
    Kiedy zaczałem kupowac czesci sam - srednio wychodziło prawie połowe
    taniej...
    Ale nie zawsze jest az taka przebitka i czasami rzeczywiście nie warto
    sie bawic, zwłaszcza jak naprawa nie była planowana i zalezy nam na
    czasie.

    Ale co mi szkodzi zamowic np filtr paliwa za 100 z neta kiedy mechanik
    liczył 200 a wiem ze na za miesiac planuje wymiane oleju, filtrów itp?

    Przepłacanie nie jest przeciez objawem tego ze mnie stac badz nie stac.

    > Powracając do zamawiania to już kilka razy się spotkałem z sytuacją,
    > że zamówiona część po numerze VIN po prostu nie pasowała do tego
    > auta.

    Zdarzyło mi się raz.
    Co ciekawe, sprzedawca okazał się byc oszustem i do dzis nie oddał
    kasy... Dobrze ze tylko stówka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."