  • Data: 2016-06-04 10:37:27
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:f7765f7b-5de7-482b-a6a8-e811bcd34427@go
    oglegroups.com...

    >Sasiad w zeszlym roku kupil piecdziesiecio calowego soniaka. Matryce juz mu
    >raz wymieniali. Wychodzi ze jak cos ma znana marke to nic to nie znaczy.

    To jest bardzo ciekawe, ze to wszystko tak się psuje, tylko nie mi, ani
    ludziom których znam zżycia rzeczywistego. Obojętnie co by to nie było -
    telewizor, lodówka*, pralka**, zmywarka, klima

    *a przepraszam ostatnio aktywnie uczestniczyłem u kogoś w wymianie
    dwudziestoletniej
    **się mi magnes drzwiczki blokujący wziął i spalił - pralka z lat
    dziewięćdziesiątych

    A i projektor, wysypał się po miesiącu (czyli na gwarancji), ale od tego
    momentu działa wieeele lat