  • Data: 2016-08-31 18:10:19
    Temat: Re: NTG podlewanie sadzonek żywopłotu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 31 sierpnia 2016 17:40:48 UTC+2 użytkownik JK napisał:
    > Lepiej przesuszyć niż przelać !!!
    > Wg. mnie 3x to stanowczo za mokro.

    Po kiego się bawić w aptekarską precyzje z chwaściorami
    Wiadro wody co dwa dni pod krzak ew. wąż z wodą jakiś zraszać i przez godzinne
    zapodać jak sucho Tego lata u nas ze dwa tygodnie łącznie będzie jak nie padało.
    Trawnik mam jak gąbka nasączony więc i krzaczory choiniaste powinny zgnić. A żyją.
    Czereśnia jedynie liście zrzuciła od nadmiaru wody pewnie.
    Do quenta- nie przejmuj się, jak nie pada to podlej, jak pada to nie podlewaj.
    Krzaczory sobie poradzą.