    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Na czym postawic domek dla dzieci ?
    Date: Fri, 13 Apr 2018 09:07:24 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    W dniu 2018-04-11 o 06:19, bask pisze:
    > witam
    > na czym postawic domek dla dziecki ze zjezdzalnia ?
    > normalnie na ziemi czy dac jakies betonowe klocki zeby drewno nie
    > pruchnialo ?

    ja postawiłem na ziemi ale dam ci radę:) doczytaj instrukcję do końca i
    zamontuj kotwy w ziemi. nie po to by ochronić słupy. Choć to też - patrz
    przypadek przewróconej bramy która zabiła babcię i dziecko. Patrząc na
    zdjęcia wyglądało to na zgnicie drzewa. Domek i bujawka zwyczajnie się
    mogą przewrócić podczas zabawy, a znając szczęście to dziecko by pewnie
    wylądowało pod dowolnym elementem placu zabaw z bardzo niefajnymi
    obrażeniami.

    Żeby drewo ci nie pruchniało to nie powinno stać na mokrym betonie,
    tylko na stalowej kotwie.