  • Data: 2016-12-12 21:49:35
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mowia ze rzad pracuje nad nowa taryfa na prad. Miala by sluzyc tylko do ogrzewania
    domow i mieszkan i co budujace koszt kilowatogodziny to ok 20 groszy. Chcieli by ja
    wprowadzic przed sezonem grzewczym w przyszlym roku.

    Zasadnicze pytanie:
    20 groszy ze wszystkimi podczepionymi pod energię skłądnikami (przesył,
    opłata taka, sraka) czy tylko za "gołą" energię.
    Teraz mam w nocnej taryfie 24 grosze, więc obniżka do 20 to szału nie ma.
    Jacek