    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Na polsracie nocnik
    Date: Mon, 12 Dec 2016 21:23:26 -0000 (UTC)

    Budyń wrote:

    > a wg ciebie panstwo ma prawo do różnych tam interwencji czy nie? Jesli uzna ze cos
    tam oplaca sie spoleczenstwu jako calosci to moze i warto tak dzialac. Mimo ze trzeba
    komus zabrac by komus dorzucic - z indywidualnego punktu widzenia moze to wygladac
    gorzej.
    > Cały problem by interwencjonizm był jakos tam przemyslany.

    oczywiście, że ma być przemyślane. Tyle, że jak na razie obecny rząd
    żadnych przemyśleń dbających o podatników nie pokazuje. Ot zwykłe
    zabierz "bogatemu" daj "biednemu", a służy to tylko kupowaniu poparcia

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?