  • Data: 2016-12-15 23:43:24
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jesli jest wojna to panstwo nikogo nie musi prosic czy by nie byl laskaw. Kurier
    przynosi nakaz stawienia sie. Potem taki jak w piosence dostaje mundur, bron, do
    szafki kluczyk. Dowodca bacznosc spocznij go nauczy. I idze za tydzien robic za
    tatara bez cebulki. I na taka okolicznosc warto byc przeszkolonym bo nie idie sie w
    pierwszej lini. Mam kategorie A3, przeznaczony do sluzby w oddzialach obrony
    cywilnej. W wojsku nie bylem ale jak zebrac czas jaki spedzilem na szkoleniach i
    poligonach to z poltora roku wyjdzie. Mundur mialem w domu. Wiem jedno. Swiezak na
    wojnie nie ma zadnej szansy na przezycie. A przeszkolony ma, jesli jest wsrod tak
    samo jak on przeszkolonych to szanse rosna bo ktos patrzy co sie z tylu dzieje. Ze
    szkolen pamietam ze atakujacy w pierwszych liniach ma 100% zabitych. Przeszkolonego
    nie dadza do pierwszej lini, za cenny.