    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Na polsracie nocnik
    Date: Mon, 16 Jan 2017 15:28:39 +0100
    <587bd6ff$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <o5gmrc$12h5$1@gioia.aioe.org>
    <2...@g...com>
    <o5got4$15vs$2@gioia.aioe.org>
    <0...@g...com>
    <o5i5ia$vf3$1@gioia.aioe.org>
    <6...@g...com>
    <o5ifk5$1i0h$1@gioia.aioe.org>
    <3...@g...com>

    W dniu 2017-01-16 o 14:09, Budyń pisze:
> [...]
    unieczynnic legalnie wybraną władzę.

    > to ja zapytam wprost - czy zgodzisz sie ze mna ze powszechna akceptacja uczciwie
    przeprowadzonych wyborów jest ważniejsza niz konstytucja?

    Mówi ci coś pojęcie 'ustawa zasadnicza'?

    > zgoda -żadna. Zadna tez dotychczasowa władza nie próbowała oderwac od koryta
    towarzystwo z magdalenki.

    Aha, zaczyna się. Nie ważne metody, ważne żeby znaleźć sobie wroga i z
    nim bohatersko walczyć, bez względu na koszty.

    > pośrednio tak

    LOL

    > jak wspomnialem - w telewizji niestety mogłoby byc duzo lepiej

    Jak mniemam chodzi Ci o TVN, bo w TVP może być już tylko gorzej.

    > poparcie to zobaczymy na wyborach

    O ile się odbędą. Bo co im przeszkodzi je zlikwidować albo przedłyżyć
    kadencję do 99 lat???

    Nie musisz odpowiadać, to jest pytanie retoryczne.

    P.S.
    I info z dzisiaj - TKM w najlepszym wydaniu, w TVP tego nie zobaczysz:
    http://www.pb.pl/4654149,89526,teraz-k-my-na-calego

    W jeden rok zrobili więcej niż PO-PSL w 4 lata.

    --
    Pete