    Subject: Re: Na polsracie nocnik
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <1...@g...com>
    <587d4621$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <587e360d$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <587e6824$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <587e86c4$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 18 Jan 2017 11:35:13 +0100

    > Wiesz czym sie roznimy? Ja jestem obywatelem a ty szmaciarzem.

    Dziadek ty se z mordy dupy nie rób, bo ja nie byłem peerelowskim
    kapusiem tak jak ty.

    > Dla mnie istotne jest zeby moje panstwo bylo przede wszystkim bezpieczne i jak
    najmniej zalezne politycznie od innych panstwa a zwlasca od przywodcow innych panstw
    i roznego zagranicznego smiecia okradajacego moje panstwo. Kto rzadzi moim panstwem
    ma drugorzedne znaczenia jesli spelnia dwa poprzednie warunki. PIS na razie spelnia
    obydwa warunki. Nie pozwolili na dzika arabska imigracje. Jako pierwsi postawili sie
    w UE i nie pozwolili za bardzo ingerowac w nasze sprawy. Nie musze kochac pis,
    Kaczynskiego zeby moj bilans zyskow i strat dowodzil zeby ich popierac. Nie musze ze
    wszystkim sie z nimi zgadzac, mnie wystarczy punkt o bezpieczenstwie. Bo w zyciu
    najwazniejsze jest ze sie zyje. I lepiej zyc na kleczkach niz umrzec na stojaco, bo z
    kleczek mozna wstac a niezywi nigdy nie wstaja.

    Kolego, tobie się coś w główce pozajączkowało i przypisujesz mi swoje
    wyimaginowane cechy.
    Po pierwsze głosowałem na PiS i mam prawo krytykować to, co mi się nie
    podoba w tym ugrupowaniu.
    Są rzeczy, które oni robią i z którymi się zgadzam, ale jednak wiele
    rzeczy, które robi PiS uważam za wyjątkowe skurwysyństwo i za to będę
    ich gnoił, bo mam do tego prawo zarówno jako obywatel tego kraju jak i
    elektorat PiS-u.
    Gdyby nie zrobili tych złych rzeczy i nie kłamali to bym ich wychwalał.
    Ale prawda jest inna, bo PiS jest tylko takim samym ugrupowaniem jak
    PeŁo. Po prostu kolejni, którzy chcą się dobrać do koryta.

    Niestety takie tumany jak ty uważają, że należy pisowi włazić w dupę i
    to bezwzględnie co będą robić.