  • 11. Data: 2011-01-03 00:39:25
    Temat: Re: [elektryczne] Nadpradowe S - charakterystyka B czy C
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:2de1.00000346.4d210cfc@newsgate.onet.pl...

    > Oryginalna
    > chińska bateria wytrzymuje w nim 45 minut.

    I jeszcze: mówisz, że dziesięcioletnia chińska bateria z logiem toshiba
    trzyma 45 minut? Super, ale jak sądzisz, ile by trzymała dziesięcioletnia
    chińska bateria bez loga toshiba, dajmy na to kupiony na allegro tzw
    "zamiennik"? Choć z 1/10 tego czasu?

    J.

  • 12. Data: 2011-01-03 01:03:38
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-01-03 01:39, Jarek P. pisze:

> [...]
    > dziesięcioletnia chińska bateria bez loga toshiba, dajmy na to kupiony
    > na allegro tzw "zamiennik"? Choć z 1/10 tego czasu?

    Nie karm trolla

    Marek

  • 13. Data: 2011-01-03 02:10:40
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Tylko jedni oglądają telewizory/czajniki/aparaty/itp. wyprodukowane aby

    > taniej i aby więcej w chińskim garażu, a inni mają

    > telewizory/czajniki/aparaty/itp. wyprodukowane owszem w chinach, ale z

    > zachowaniem zachodniego reżimu technologicznego i zachodniej dbałości o

    > markę.

    > J.

    pierdu pierdu. W ładniejsze pudełko wsadzą i ładniejsze nalepki nakleją. Niby w
    takiej Toshibie albo innym Philipsie nie potrafią liczyć. Na ile teraz ma
    wystarczyć telewizor. Kiedyś byl na cale zycie. A teraz na 4 lata. Jak kupowałem
    jeden z pierwszych kineskopowych telewizorów panoramicznych, oczywiście China
    Export. To znajomi mówili że lipa i po co mi panorama. Z 10 lat ma i nie chce
    się popsuć. 3 razy gumki w pilocie zmienialem. A teraz innych niż panoramiczne
    nie ma. za chwile powszechne się zrobią 3D. Po 3D za 4 lata zrobią super 3D. za
    kolejne 3 lata znowu coś wykombinują. Kto w przy takim przemiale dba o jakość.
    Ladnie ma się prezentować i być tani w produkcji. Niedawno wymienialem w
    markecie żarowki energooszczdnę. Trochę za długo się zapalały. Z pótora roku
    miały to mialy prawo. Gadam z facetem od reklamacji. Pytam ile mają zwrotow.
    62,7%. Wie bo robil zestawienie. To ja mówię ze przy takiej ilości zwrotów pewno
    jakość się poprawi bo producent dostaje po kieszeni. Powiedzial żebym go nie
    rozśmieszal bo ma zajady i go boli jak się śmieje. To pytam ktore są
    najlepsze.od jakiego producenta. A on że po opakowaniach zbiorczych widać że
    producentow jest góra trzech. I tak naprawdę nikt nie wie co jest w pudelku bo
    jak z ciekawości rozbierali poreklamacujne niby markowe i te totalnie gówniane
    to płytki z elementami były identyczne. O markę teraz dbają księgowi. I jak
    idzie zarobić na frajerach to nie mają skrupułów. Ktoś tu pisal ze tworzywo na
    chinskich bezpiecznikach kiepskie. Nie wierzę mu, bo to jakis mitoman. Rożnica w
    cenie dobrego a gorszego to pewno 0,5 centa na sztuce. Przy miliardzie wyjdzie
    spora sumka. Ale i ilośc brakow w fabryce się zwiększy. Gorsze tworzywo będzie
    się gorzej prasowalo, wtryskiwalo. Spadnie wydajność. A nie może spaść bo zyski
    przy groszowych zyskach fabryki na sztuce pochodzą z wydajności. Twierdzę ze
    chinskie bezpieczniki są tak samo dobre jak te niby niemieckie i francuskie. Do
    tego są sprzedawane za uczciwą cenę. To ci niby markowi producenci za dokladnie
    to samo wolają trzy razy więcej bo swoje logo umieścili. Dobrze że są Chiny i
    ich produkcja oparta na uczciwych cenach. Trzymają za pyski europejskich
    pazerniakow.

  • 14. Data: 2011-01-03 02:22:30
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]

    > trzyma 45 minut? Super, ale jak sądzisz, ile by trzymała dziesięcioletnia

    > chińska bateria bez loga toshiba, dajmy na to kupiony na allegro tzw

    Piecio letnia. Jesteś całkowicie nie wiarygodny jak odpisujesz i nie pamiętasz
    czy to 5 czy 10 lat. Dziesięcioma latami kreujesz nieprawdziwą rzeczywistość.
    Ktoś przeczyta u mnie że 5 lat. U ciebie że 10 i zaraz zapomni ze to było 5. I
    dojdzie do wniosku że Toshiba robi super akumulatory bo 10 lat wytrzymują. A ten
    laptop rzadko pracuje na baterii. Kilkadzisiąt razy mu się zdarzylo w czasie
    tych 5 lat. To ta bateria jest do dupy a nie dobra bo dobra by z 500 cykli
    wytrzymalą i miala jeszcze z 85% początkowej pojemności. W tym laptopie
    wytrzymalą 5 lat a w innych może pól roku. To ona dobra jest czy kiepska jak po
    może 50 cyklach ma 25% pojemności?

  • 15. Data: 2011-01-03 02:25:51
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Nie karm trolla

    > Marek

    No to se facet nareszcie publicznie zaistnialeś. Jeszcze trzeba było dopisać ze
    nie nad ale pod albo odwrotnie. I żebym sobie slownik kupil i że kodowanie mam
    złe. Następny mistrz intelektu.

  • 16. Data: 2011-01-03 08:25:53
    Temat: Re: Nadpradowe S - charakterystyka B czy C
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 3 Sty, 02:03, Marek K <m...@W...pl> wrote:

    > Nie karm trolla

    E, niee, to nie troll, to kogutek. Ze wszystkimi tego
    konsekwencjami ;-)

    J.

  • 17. Data: 2011-01-03 08:30:09
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 3 Sty, 03:22, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Ktoś przeczyta u mnie że 5 lat. U ciebie że 10 i zaraz zapomni ze to było 5.

    No muj borze, jakże genialnie rozszyfrowałes mój niecny plan...

    A teraz przyjmij na moment, że się po prostu pomyliłem, skreśl w mojej
    wypowiedzi to "10 lat" i wstaw w to miejce "5 lat".
    I jeszcze raz: Bateria "Made in China" z logiem Toshiba po 5 latach
    wytrzymuje w twoim lapku 45 minut. Ile wytrzymałaby w tym samym lapku
    i z takim samym cyklem użytkowania bateria "Made in China" bez loga
    Toshiba, typu kupiony na allegro "zamiennik"? Choć z 1/10 tego czasu?

> [...]
    > wytrzymalą 5 lat a w innych może pól roku. To ona dobra jest czy kiepska jak po

    Czekaj czekaj, to co ty właściwie usiłujesz udowodnić? Że wyroby z
    chin są takie dobre czy że takie niedobre, bo chyba nie nadążam?

    J.

  • 18. Data: 2011-01-03 08:51:03
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Jarek P." <j...@g...com> wrote in message

    > Teraz. Powtórz te pomiary za 10 lat.

    Ale w różnicówce jest tylko rdzeń toroidalny i namotane na nim trochę
    zwojów. Co ma się tam zepsuć? Naciskam test wi dzę czy transformator i
    zatrzas działają. Robie to co jakiś czas.

  • 19. Data: 2011-01-03 08:56:09
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > Chiny i
    > ich produkcja oparta na uczciwych cenach. Trzymają za pyski europejskich

    Własnie! Gdyby nie Chiny to by nas na nic nie było stać. Dzięki Chińskim
    wyrobom rodzimi producenci zeszli z ceny i jakoś mogli zejść, a tak za
    umywalkę byśmy płacili 2000zł jak kiedyś.

  • 20. Data: 2011-01-03 08:58:03
    Od: "kiki" <k...@k...net>

> [...]
    > trzyma 45 minut? Super, ale jak sądzisz, ile by trzymała dziesięcioletnia
    > chińska bateria bez loga toshiba, dajmy na to kupiony na allegro tzw

    Ja do polskiej baterii nie mogłem kupić mieszacza. bateria była za 700zł.
    jak trafiłem mieszacz to chcieli za niego 280zł. Kupiłem 2 identyczne
    baterie po 100zł każda i zapasowy mieszacz za 18zł. niczym się nie różniły z
    wyglądu. jak chrom odejdzie to wstawia drugą sztukę.