  • 1. Data: 2010-12-31 23:40:21
    Temat: Życzenia budowlane
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    Żeby Wam nic nie przemarzało, regipsy nie pękały, kafle nie odpadały,
    parkiety się nie rysowały a zużycie gazu malało. Żeby kolektory grzały przez
    całą zimę, pompy ciepła miały TCO mniejszy niż kocioł węglowy a druga taryfa
    W12 trwała przez całą dobę. Żeby wykonawcy Wam doradzali i robili lepiej niż
    chcecie, żeby klienci płacili więcej niż było umówione a urząd skarbowy
    umorzył podatki na cały Nowy Rok. Szczęśliwego Nowego Roku 2011!

    --
    Bartek

  • 2. Data: 2011-01-01 10:03:04
    Temat: Re: Życzenia budowlane
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Bartek

    Byli juz tacy nazywali sie utopisci ale dziekujemy i z wzajemnoscia.

    KADAR

  • 3. Data: 2011-01-01 12:09:21
    Temat: Re: Zyczenia budowlane
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Byli juz tacy nazywali sie utopisci ale dziekujemy i z wzajemnoscia.
    >
    > KADAR

    Uhm, ale przynajmniej zauwazali. gdy cos ich zarlo w dupsko.

  • 4. Data: 2011-01-01 13:32:11
    Temat: Re: ?yczenia budowlane
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-01-2011 o 00:40:21 Bartek <bk*n@v.atonet.pl> napisał(a):

    > ?eby Wam nic nie przemarza?o, regipsy nie peka?y, kafle nie odpada?y,
    > parkiety sie nie rysowa?y a zu?ycie gazu mala?o. ?eby kolektory grza?y
    > przez
    > ca?? zime, pompy ciep?a mia?y TCO mniejszy ni? kocio? weglowy a druga
    > taryfa
    > W12 trwa?a przez ca?? dobe. ?eby wykonawcy Wam doradzali i robili lepiej
    > ni?
    > chcecie, ?eby klienci p?acili wiecej ni? by?o umówione a urz?d skarbowy
    > umorzy? podatki na ca?y Nowy Rok. Szcze?liwego Nowego Roku 2011!

    Dzxiękuję, dodam od siebie żeby frank znowu był po 2zł :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 5. Data: 2011-01-01 18:49:46
    Od: Kadar <o...@g...com>

    , dodam od siebie żeby frank znowu był po 2zł :)-
    > Pozdr
    > JanuszK

    Marzyciel. To juz nie wroci, nastepny utopista.
    Ciemnosc widze, widze ciemnosc - wszedzie.
    Tak przy oikazji, po co w ogole splacac te cholerne kredyty pryeciez w
    2012 i tak wsyzstko szlag trafi.

    KADAR

  • 6. Data: 2011-01-01 19:36:48
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Bartek napisał:
    > [..] a zużycie gazu malało.

    A co z 'węglowcami'...??? 8-O

    :-)))

  • 7. Data: 2011-01-01 21:24:37
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-01-2011 o 19:49:46 Kadar <o...@g...com> napisał(a):

    > , dodam od siebie żeby frank znowu był po 2zł :)-
    >
    > Marzyciel. To juz nie wroci, nastepny utopista.
    No to się zdecyduj marzyciel czy utopista?
    bo wg mnie jak się sytuacja z euro uspokoji to złotówka się
    wzmocni, w końcu frank był nawet po 1,80 a to nie utopia tylko fakty.

    > Ciemnosc widze, widze ciemnosc - wszedzie.
    Etam mam duzo czasu do 2035 roku :)

    > Tak przy oikazji, po co w ogole splacac te cholerne kredyty pryeciez w
    > 2012 i tak wsyzstko szlag trafi.
    No to teraz ty poszedłeś po bandzie :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 8. Data: 2011-01-01 22:01:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.01.2011 19:49, Kadar pisze:
    > , dodam od siebie żeby frank znowu był po 2zł :)-
    >
    > Marzyciel. To juz nie wroci, nastepny utopista.

    Bo?

    > Ciemnosc widze, widze ciemnosc - wszedzie.
    > Tak przy oikazji, po co w ogole splacac te cholerne kredyty pryeciez w
    > 2012 i tak wsyzstko szlag trafi.

    Oj, to co się będziesz męczyć? Palnij sobie w łeb już teraz - będziesz
    miał z głowy.

  • 9. Data: 2011-01-03 11:36:25
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> wrote:
> [...]
    > urząd skarbowy umorzył podatki na cały Nowy Rok. Szczęśliwego Nowego Roku

    Utopistą nie jestem, raczej realistą. I realnie patrząc, to mi się fajnie
    ten rok zaczął: złamany stabilizator i sprężyna w przednim zawieszeniu auta,
    a dziś rano podczas wymiany termostatu, króciec od chłodnicy rozsypał mi się
    w rękach w drobny mak. Właśnie skończyłem robić bajpas z rury od odkurzacza
    i jadę po nową chłodnicę. A później na ustawienie zbieżności.
    Mam nadzieję, że u Was lepiej...

    --
    Bartek

  • 10. Data: 2011-01-03 11:45:31
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 3 Sty, 12:36, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > Utopist nie jestem, raczej realist . I realnie patrz c, to mi si fajnie
    > ten rok zacz : z amany stabilizator i spr yna w przednim zawieszeniu auta,
    > a dzi rano podczas wymiany termostatu, kr ciec od ch odnicy rozsypa mi si
    > w r kach w drobny mak. W a nie sko czy em robi bajpas z rury od odkurzacza
    > i jad po now ch odnic . A p niej na ustawienie zbie no ci.
    > Mam nadziej , e u Was lepiej...

    Znaczy za slabo nowy rok przywitales - ja do dzisiaj do auta nie
    podchodze bo jeszcze odemnie zionie. Dzis dopiero na nogi wstalem i
    zaczerpnalem swiezego powietrza. Pies od trzech dni wyprowadza sie
    sam :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.