  • 11. Data: 2011-01-03 21:24:13
    Temat: Re: Zyczenia budowlane
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote:

    > Znaczy za slabo nowy rok przywitales - ja do dzisiaj do auta nie
    > podchodze bo jeszcze odemnie zionie. Dzis dopiero na nogi wstalem i
    > zaczerpnalem swiezego powietrza. Pies od trzech dni wyprowadza sie
    > sam :)

    Moze i tak. Mam dosc... Wlasnie skonczylem wymieniac chlodnice. Zaczalem o
    18.00. Na podjezdzie, lezac na styropianie, w sniegu. Dlaczego nikt nie
    napisal w tej jeb...ej ksiazce, ze jesli jest klima, to trzeba zdejmowac
    zderzak i pas przedni?!
    O dziwo, nie zostala mi ani jedna srubka. Podejrzewam, ze cos jest nie tak
    skrecone...

    --
    Bartek