    From: "Tornad" <t...@h...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Najbardziej irytująca wada budowlańców
    Date: Thu, 15 Apr 2010 07:38:18 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Czy to jest tak, że Panowie budowlańcy nie mają czasu na odbieranie
    > maili, bo ciągle są w terenie i osiągnąć ich można jedynie via
    > telefonia komórkowa? :D
    >
    > Pozdry,
    > MW

    Ano pewnie nie maja. Maja robote to jej pilnuja a nie internetu. Ty myslisz,
    ze oni, ci budowlancy takie glupie? Moze i glupie ale takie to juz nie. Innymi
    slowy uzywajac slow z czasow por. Rzewskiego "my nie tancory, my jebaki"...
    Po pierwsze co lepsi wyjechali (np. ja). I w tej Hanglii czy innym Landzie
    pracuja za juro i maja gdzies Twoje oferty. Wczoraj rozmawialem z pania, ktora
    mieszka pod Warszawka; muraz podwarszawski za wlozenie jednej cegly w mur,
    scislej komin, bierze 4 zlocisze. Co to sie porobilo... To tu w Hameryce
    doswiadczony murarz bierze only 1 dolara czyli taniej.
    A Ty zapewne szukasz takiego, ktory zrobi to za 2 zlote, dajesz w internecie
    oferte i liczysz na to, ze dostaniesz multum odpowiedzi, w ktorych bedziesz
    grzebal jak w ulegalkach...
    Teraz jest sezon i nie ma dziwoty, ze nikt Ci sie nie zglosi. No chyba ze
    jakis paparuch. Dobrzy fachowcy nie musza sie oglaszac oni maja robote z
    polecenia i ta robota na nich czeka. Tak mi sie przynajmniej wydaje.
    Tak, ze niestety musisz sie z tym pogodzic, ze trzeba kolejnemu kandydatowi
    wszystko telefonicznie a potem na miejscu opowiedziec, on Ci jakas cene
    wystawi i w oparciu o kilka ofert wybrac rokujacego jakosc i jakas przyzwoita
    cene.
    Najlepiej jednak jest znalesc kogos z polecenia czyli ekipe, ktorej budowe
    widziales i inwestor jest w miare zadowolony. On tez bral pod uwage ceny uslug
    zatem czesc pracy juz za Ciebie wykonal. Taka metoda jest chyba najpewniejsza.
    Ja zlecajac pokrycie dachu zlecilem to grupie, ktora wczesniej robila podobny
    u sasiada.
    Pzdr.
    Tornad