  • Data: 2010-04-15 09:05:51
    Temat: Re: Najbardziej irytująca wada budowlańców
    Od: "adam" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tornad" <t...@h...com> napisał w wiadomości
    news:3461.00001889.4bc6a64a@newsgate.onet.pl...

    > Ano pewnie nie maja. Maja robote to jej pilnuja a nie internetu
    > (...)
    Myślę, że jest to jeden z głównych czynników, do tego należy dodać
    widniejące nieco wyżej stwierdzenie Ghosta, ze odpowiadanie na maile
    to jest konkretny koszt.

    Postaw sie w roli właściciela takiej firmy. Pytający trochę napracuje
    się nad zapytaniem, ale jak już je sformułuje, to lekką ręką może
    wysłać go do dziesiątek firm. A Ty żeby rzetelnie odpowiedzieć musisz
    poświęcić np okolo dwu godzin. Pewnie też po pięciu meilach
    przestałbyś odpowiadać.
    Ja sam jetem w takiej roli, w skali mesiąca mam paredziesiąt meili i
    telefonów z prośbą o wycenę. Nie lekceważę nikogo, choć czasami bardzo
    brak czasu. I wiem z doświadczenia, ze korzyści z tego są znikome,
    odzywa się potem poniżej 1% pytających. Koszt pozyskania w ten sposób
    klienta jest więc bardzo wysoki.

    Adam