eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajbardziej irytująca wada budowlańców › Re: Najbardziej irytująca wada budowlańców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "adam" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Najbardziej irytująca wada budowlańców
    Date: Thu, 15 Apr 2010 11:05:51 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <hq6ktc$kba$1@inews.gazeta.pl>
    References: <7...@r...googlegroups.com>
    <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089074126207.chello.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1271322348 20842 89.74.126.207 (15 Apr 2010 09:05:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Apr 2010 09:05:48 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-User: adamw777
    X-Antivirus: avast! (VPS 100414-1, 2010-04-14), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:392694
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tornad" <t...@h...com> napisał w wiadomości
    news:3461.00001889.4bc6a64a@newsgate.onet.pl...

    > Ano pewnie nie maja. Maja robote to jej pilnuja a nie internetu
    > (...)
    Myślę, że jest to jeden z głównych czynników, do tego należy dodać
    widniejące nieco wyżej stwierdzenie Ghosta, ze odpowiadanie na maile
    to jest konkretny koszt.

    Postaw sie w roli właściciela takiej firmy. Pytający trochę napracuje
    się nad zapytaniem, ale jak już je sformułuje, to lekką ręką może
    wysłać go do dziesiątek firm. A Ty żeby rzetelnie odpowiedzieć musisz
    poświęcić np okolo dwu godzin. Pewnie też po pięciu meilach
    przestałbyś odpowiadać.
    Ja sam jetem w takiej roli, w skali mesiąca mam paredziesiąt meili i
    telefonów z prośbą o wycenę. Nie lekceważę nikogo, choć czasami bardzo
    brak czasu. I wiem z doświadczenia, ze korzyści z tego są znikome,
    odzywa się potem poniżej 1% pytających. Koszt pozyskania w ten sposób
    klienta jest więc bardzo wysoki.

    Adam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1