    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Najbardziej irytująca wada budowlańców
    Date: Thu, 15 Apr 2010 03:41:42 -0700 (PDT)

    On 15 Kwi, 00:04, wolim <w...@i...pl> wrote:
    > Co mnie najbardziej denerwuje w branży budowlanej?
    >
    > Kompletna ignorancja w kwestiach komputeryzacji, a ściślej rzecz
    > ujmując totalny brak obsługi klienta via internet.
    >
    > Na kilkaset maili wysyłanych do budowlańców na przestrzeni ostatnich 2
    > lat, odpowiedziało mi może 5-10%. No bajońska ilość!
    >
    > Osobiście nie mam z reguły czasu, żeby dzwonić po różnego rodzaju
    > firmach i ustalać warunki dostaw, usług, czy negocjować ceny. Jak już
    > znajdę czas, to jest to pora taka jak w tej chwili (bardzo późny
    > wieczór) - pozostaje mi zatem wysyłanie maili. Wysyłanie maili jest
> [...]

    Stosuje 2 zasady jesli kupuje jakis produkt budowalny:
    - firma musi byc w necie
    - firma musi miec telefon stacjonarny

    Stosuje 1 zasade jesli zlecam robote budowlana:
    - gosc musi miec firme
    - gosc musi miec konto bankowe

    Jesli nie stosujesz tych zasad powyzej to marnie z toba. Ja raz
    zrobilem wyjatek i teraz sprawa w sadzie. Ucieczka z terenu budowy.

    Co do maili to budowlaniec na poziomie powinien odpowiadac jesli nie
    odpowiada trzeba go skreslic z listy. Rozumiem ze zapytanie dotyczy
    prac powyzej 10 kPLN ponizej nie warto nawet pisac maila.