eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajbardziej irytująca wada budowlańców › Re: Najbardziej irytująca wada budowlańców
  • Data: 2010-04-19 06:21:44
    Temat: Re: Najbardziej irytująca wada budowlańców
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    HANA pisze:
    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
    > news:hqca33$6tc$1@mx1.internetia.pl...
    >> Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> news:hqbkn8$klr$1@news.onet.pl...
    >>
    >>>>>> A nie przyszlo Wam mistrze do glowy, ze odpowiadanie na maile to jest
    >>>>>> konkretny koszt - prowadzi ktos z Was firme i komunikuje sie masowo z
    >>>>>> potencjalnymi klientami via email?
    >>>>> Tak, owszem ja tak robie
    >>>>> 100% zlecen to net,
    >>>>> zazwyczaj do potrzeb projektu potrzebuje tylko 2 spotkania.
    >>>>> jak rusza budowa to juz oczywiscie kontakt non stop
    >>>> Tyle, ze masz konkretna specyfike. BTW na ile maili na dzien
    >>>> odpowiadasz?
    >>> moze nie na dzien bo czasami mnie nie ma, ale tygodniowo na jakies 20-30
    >>> maili odpisuje
    >> Oczywiscie pytalem wylacznie o maile dot. ofertowania, nie juz
    >> rozpoczetych realizacji.
    >>
    > no to chyba jasne
    > tak srednio 1/5 dochodzi do realizacji...

    Oferty na maila są lepsze. Wysyła się projekt, wykonawca wie na czym
    stoi i czego od niego będzie się wymagać.

    Na gębę to jest tak, ze potem nic nie wiadomo. Trzeba byłoby nagrywac
    rozmowy. Wysyłanie ofert, wycen, projektów (czasem chociażby szkiców jak
    ma być zrobione) jest bardzo dobre. Jest to też forma uzgodnienia
    warunków umowy. Chyba, że to wykonawca w stylu "będziesz pan zadowolony" :-)

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1