  • 1. Data: 2014-11-05 16:25:28
    Temat: Narzędzia spalinowe
    Od: JK <j...@n...pl>

    Potrzebuję dwóch narzędzi:
    - piły spalinowej (ma być trwała)
    - podkaszarki (ma mieć możliwość założenia metalowych zębów i ma mieć
    dużą moc)

    Poleci ktoś coś w sensownych pieniądzach?

  • 2. Data: 2014-11-05 17:33:33
    Temat: Re: Narzędzia spalinowe
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 05 Nov 2014 16:25:28 +0100, JK napisał(a):

    > - piły spalinowej (ma być trwała)

    Zdefiniuj pojecia trwalosci i sensownych pieniedzy.
    Znam pilarke Alpina, ktora ma ok. 20 lat i dziala. Byla raczej droga.
    Znam tez pilarke NAC, ktora byla tania i dziala juz 4 rok bez awarii ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2014-11-05 20:32:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    Jak masz jakiś market w pobliżu to weż coś ze średniej półki z min 2letnią gwarancją.
    Padnie wymienią na nowe.

  • 4. Data: 2014-11-05 23:31:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-05 16:25, JK pisze:
> [...]
    > dużą moc)
    >
    > Poleci ktoś coś w sensownych pieniądzach?

    Zalezy do czego.
    Tanie nie sa zle, ale sa ciezkie, duzo pala i potrzebuja dwa razy wiecej
    oleju. No i maja kretynskio dlugie prowadnice.
    Raz na sezo pociac drewno moga byc, ale do pracy zawodowej nie nadaja
    sie wogole.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2014-11-06 05:27:00
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-11-05 o 16:25, JK pisze:
    > Potrzebuję dwóch narzędzi:
    > - piły spalinowej (ma być trwała)
    Rok temu zamieniłem tanią promocyjną piłę na name z OBI "Assembled in
    USA" na Stihla MS 180. Powodem zamiany było zajechanie prowadnicy
    łańcucha (Oregon) po 10 latach użytkowania w ogrodzie i do cięcia na
    opał desek, palet, belek z rozbiórki i czego tam jeszcze. W porównaniu z
    tą starą Stihl jest nieco słabszy, więcej pali i jest kapryśny na rodzaj
    oleju do smarowania. Jedyny plus to uznanie sąsiadów: "o, Stihla sobie
    kupiłeś".
    Tak więc skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać ;-)
    Jacek

  • 6. Data: 2014-11-06 13:40:29
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 05.11.2014 16:25, JK wrote:
> [...]
    > dużą moc)
    >
    > Poleci ktoś coś w sensownych pieniądzach?

    Podkaszarke kupilem Stige po kilku przygodach z chinczykami.
    Zarowno zylka i tarcza pracuja bardzo przyzwicie.
    Cena to okolo 700 PLN.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 7. Data: 2014-11-06 13:42:04
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 06.11.2014 05:27, Jacek wrote:
> [...]
    > kupiłeś".
    > Tak więc skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać ;-)

    Ja taka marketowa za 100PLN co roku przyczepe drewna przerabiam i nie ma
    problemu.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 8. Data: 2014-11-07 00:15:48
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 2014-11-06 13:40, Marek pisze:
> [...]

    3 lub 4 lata temu wyszedłem z założenia, że tylko markowa, nabyłem mocną
    huskwarnę (bodajże model 333r) lecz po trzech latach poszła na złom, nie
    wiem czy na felerny model trafiłem czy też to urok tej marki lub modelu,
    ale pomimo naprawdę troskliwego o nią dbania, zawsze świeżej mieszanki,
    przeglądów, filtrów, smarowań itp, tłok i cylinder się skończyły
    używana oczywiście amatorsko, w sezonie co 2-3 tygodnie ok 200 metrów
    rowu i ok. 100m2 ogrodu w miejscach trudno dostępnych dla kosiarki,
    rozczarowanie przeogromne :(

    w tym roku kupiłem jakiegoś NACa za 20% ceny poprzedniej i póki co, to
    jeden sezon działa.

    Zużycie paliwa sporo większe, ergonomia do d..., nawet zużycie żyłki
    sporo większe, że o wygodzie nakładania żyłki nie wspomnę - w sumie
    jeden wielki shit ale za to tania

    nie wiem czy na wiosnę nie wrócę do czegoś firmowego, może niekoniecznie
    huskwarna bo wiesz jak jest być zrażonym ale dobrych firm jest kilka

    teraz sam wybierz czy istotna dla Ciebie jest cena czy też jakość pracy