  • Data: 2012-05-07 20:41:28
    Temat: Re: Następne dofinansowanie na jakie załapałem się.
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jo8heh$b09$1@node2.news.atman.pl...

    > z ciekawości ile kosztuje budowa takiego przyłącza? kto to może zrobić? i
    > czy są jakieś obwarowania ze strony instytucji dającej dotacje?

    Nie pytałem jeszcze dokładnie ale ponoć 100-250zł za 1mb wołają zależnie od
    stopnia komplikacji.
    Od strony urzędu żadnych obwarowań, ja mam sobie znaleźć wykonawcę a ten ma
    im dostarczyć fakturę. Ja płacę wykonawcy tylko część a resztę on otrzymuje
    od urzędu. Przez moje ręce te pieniądze nie przechodzą. Żaden bank nie ma w
    tym interesu.

    Marek