  • 1. Data: 2012-05-07 15:01:55
    Temat: Następne dofinansowanie na jakie załapałem się.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    No i udało się wytargać następną kasę ze wspólnej kieszeni podatników :)
    Podłączam dom do nowobudowanej kanalizacji odłączając się tym samym od
    szamba i w związku z tym złożyłem na początku roku wniopsek do wydziału
    ochrony środowiska o dofinansowanie.
    Dostałem dopłatę 100zł do każdego 1mb przyłącza a długośc projektowanego
    przyłącza to około 16m.

    Marek

  • 2. Data: 2012-05-07 15:07:28
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 07.05.2012 15:01, 4CX250 pisze:
> [...]
    > ochrony środowiska o dofinansowanie.
    > Dostałem dopłatę 100zł do każdego 1mb przyłącza a długośc projektowanego

    z ciekawości ile kosztuje budowa takiego przyłącza? kto to może zrobić?
    i czy są jakieś obwarowania ze strony instytucji dającej dotacje?

  • 3. Data: 2012-05-07 15:18:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:
> [...]
    > do wydziału ochrony środowiska o dofinansowanie.
    > Dostałem dopłatę 100zł do każdego 1mb przyłącza a długośc

    to chyba zrobiłeś dobry interes :)

  • 4. Data: 2012-05-07 15:34:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 maja 2012 15:01:55 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
> [...]
    > ochrony środowiska o dofinansowanie.
    > Dostałem dopłatę 100zł do każdego 1mb przyłącza a długośc projektowanego

    To jeszcze Tobie zostanie;)
    Dobry interes zrobiłes

  • 5. Data: 2012-05-07 16:11:03
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > ochrony środowiska o dofinansowanie.
    > Dostałem dopłatę 100zł do każdego 1mb przyłącza a długośc projektowanego

    tylko sprawdz, czy w Twojej gminie nie kostuje 1m3 wody z sciekami 38zł :)

    przy takiej cenie placilbym co 2 miesiące ponad 1k

  • 6. Data: 2012-05-07 20:41:28
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > z ciekawości ile kosztuje budowa takiego przyłącza? kto to może zrobić? i
    > czy są jakieś obwarowania ze strony instytucji dającej dotacje?

    Nie pytałem jeszcze dokładnie ale ponoć 100-250zł za 1mb wołają zależnie od
    stopnia komplikacji.
    Od strony urzędu żadnych obwarowań, ja mam sobie znaleźć wykonawcę a ten ma
    im dostarczyć fakturę. Ja płacę wykonawcy tylko część a resztę on otrzymuje
    od urzędu. Przez moje ręce te pieniądze nie przechodzą. Żaden bank nie ma w
    tym interesu.

    Marek

  • 7. Data: 2012-05-07 20:43:04
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tylko sprawdz, czy w Twojej gminie nie kostuje 1m3 wody z sciekami 38zł :)
    > przy takiej cenie placilbym co 2 miesiące ponad 1k

    Póki co kosztuje w okolicy 8zł ale nie oznacza to że kiedyś...

    Marek

  • 8. Data: 2012-05-09 10:32:54
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    > z ciekawości ile kosztuje budowa takiego przyłącza? kto to może zrobić?
    > i czy są jakieś obwarowania ze strony instytucji dającej dotacje?

    U mnie ( dolnosląskie ) fachowcy zawołali 3200 za przyłącze 46 metrów z
    dwoma studzienkami. Cena mi troche nie pasowała wiec zaproponowałem że
    sam zrobie wykop to zeszliśmy do 2000zł.
    Wykop juz zrobiłem ( prawie cały ;) )teraz zostaje powtykanie rury w
    rure i zachowanie spadu. Za to też nie dam 2 tysięcy...

    po robocie przyjezdza ktoś z gminy zobaczyć czy wszystko gra i po
    sprawie... Koszt 400 projekt i 1500 materiał ( rury z długim kielichem )

    100 zł. do metra to duzo kasy ... musi być jakiś haczyk...

  • 9. Data: 2012-05-09 20:33:34
    Od: 1cm <j...@g...com>

    > tylko sprawdz, czy w Twojej gminie nie kostuje 1m3 wody z sciekami 38zł :)
    >
    > przy takiej cenie placilbym co 2 miesiące ponad 1k

    gdzie taka cena obowiązuje?!

  • 10. Data: 2012-05-09 22:04:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 maja 2012 20:33:34 UTC+2 użytkownik 1cm napisał:

    > gdzie taka cena obowiązuje?!

    http://www.cena-wody.pl/?p=1&iw=a&lu=150000&Kol=4&Kl
    o=1&po=0&da=sr
    Bialogard- 44,89zł;)