  • 1. Data: 2012-05-06 19:49:05
    Temat: Gdzie wkręcić grzałkę w boiler ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Mam taki boiler:

    http://images41.fotosik.pl/1497/defa92ca745b61b1.jpg

    Ma on taki korek po lewej:

    http://images41.fotosik.pl/1497/71b65ebf40c5c268.jpg

    I taki po prawej:

    http://images50.fotosik.pl/1560/b56a439c5b546894.jpg

    Ktory z nich jest korkiem gniazda grzałki? Da się to ocenic po kształcie?

    *Wydaje* mi się, że boiler jest identyczny jak ten:

    http://allegro.pl/bojler-podgrzewacz-podwojna-wezown
    ica-kospel-120l-i2300566679.html

    W/g schemtau u mnie gniazdo grzałki to gniazdo po prawej (czyli przy
    wężownicy). Co muszę zmierzyć aby kupić grzalkę? Wolałbym nie spuszczać
    baniaka z powodu pomiaru średnicy, może się coś da wywnioskować ze
    zdjecia. A danych podanych na akucji pewny nie jestem.

  • 2. Data: 2012-05-06 19:52:52
    Temat: Re: Gdzie wkręcić grzałkę w boiler ?
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

> [...]
    > baniaka z powodu pomiaru średnicy, może się coś da wywnioskować ze
    > zdjecia. A danych podanych na akucji pewny nie jestem.

    To po lewej to anoda magnezowa.
    Po prawej wejście na grzałkę.
    Trudno ze zdjęcia wywnioskować jaki jest rozmiar tego gwintu.

    --
    M.