  • 1. Data: 2012-05-06 11:28:40
    Temat: upiorne zawory zwrotne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Szlag mnie już trafia... Czwarty rok instalacji hydraulicznej (pompa w
    ziemi + zbiornik ciśnieniowy w domu) i szykuje mi się druga wymiana
    zaworu zwrotnego przy zbiorniku, zabezpieczającego wodę przed
    spłynięciem ze zbiornika z powrotem do studni.

    Czy to normalna trwałość tych gówienek? Normalny, mosiężny zawór 5/4
    cala, konstrukcja cepa, a po roku zaczyna delikatnie przepuszczać.

    Nie jest to duży ubytek, ale stały.

    Czy to normalne?

    Chyba się wkurzę i zainstaluję drugi zawór zwrotny w studni - nie będę
    musiał spuszczać wody ze zbiornika do wymiany.