  • Data: 2015-07-06 14:13:48
    Temat: Re: Naświetlacz/reflektor halogen vs. LED
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-06 o 14:05, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    > Pytanie czy potrzebujesz odpowiednika 500W
    >
    > Ja jeszcze w poprzednim domu jak mi się znudziło wspinanie na drabinę
    > wymienianie żarników 500W co kilka miesięcy wymieniłem je na 150W. I w
    > tej konfiguracji (duża obudowa + żarnik 150W) problem wymiany żarników
    > zniknął - zaczęły żyć po kilka lat. Oczywiście zrobiło się też ciemniej
    > - ale nie na tyle bo to miało istotne znaczenie - do czytania książek
    > 500W to też było za mało, a aby się nie potknąć 150W wystarczało.

    2 z tych lamp będą oświetlały "podjazd" gdzie czasem chciałbym mieć
    możliwość pomajstrowania czegoś przy samochodzie, jak już będzie
    ciemniej. Więc zależałoby mi na dosyć dobrym oświetleniu. Dlatego boję
    się, że 150 W to właśnie może być za mało.
    Chyba po prostu muszę wejść do jakiegoś marketu i spróbować to odpalić i
    zobaczyć na ile mocno to świeci.
    3. lampa mogłaby być słabsza, bo ma tylko oświetlać ścieżkę z boku domu
    prowadzącą do budynku gospodarczego.

    Pzdr
    --
    /__/_* /