  • Data: 2018-08-11 17:51:33
    Temat: Re: Naturalna klimatyzacja
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2018 o 16:33 collie <c...@v...pl> pisze:

    > I nie odrobiłeś lekcji o sile nośnej skrzydła samolotu.
    Twoje zadufanie i ego nie pozwala Ci liznąć wiedzy z II klasy zawodówki?
    - przy dachówkach nie masz siły nośnej skrzydła. Każda dachówka to
    "wentyl" przez który ulatuje powietrze. Trzeba jedynie policzyć czy siła
    ssania wiatru jest równoważona przez masę dachówki i wytrzymałość układu
    spinka dachówka.

    > Jeśli to ma być argument o Twojej wiedzy nt. "latających dachów" - że
    > "temi
    > ręcami ze śwagrem" - to wybacz, ale peerelowski wynalazek budowania domów
    > "sposobem gospodarczym" mam w... głębokim poważaniu.

    Nic nie wiesz o moim wykształceniu, zawodzie ani umiejętnościach a mnie
    obrażasz.
    Dach robiłem w 2005 bez "śwagra", robiłem sam właśnie po to aby był
    porządnie zrobiony.

    TG