eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach › Re: Nie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 16 Jun 2023 14:07:22 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Nie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 16 czerwca 2023 o 21:46:17 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    miecz w postaci artykułu. Pewno w celu dobicia kłamcy.
> [...]
    > kupić ją w stosowanym czasie, czas zwrotu spada na łeb względem
    > poszczekiwania postsowieckich niedobitków schowanych po strychach. I
    > jeszcze długo tak będzie. Obecnie władza zajęta jest imigrantami, a w
    > kolejce aborcja, RGBT+ i poszerzanie koryta. Nie martw się, kułak zawsze
    > wygra, a z takimi debilami u władzy nawet nie trzeba nic robić, tylko
    > patrzeć jak kWh lecą do sieci i jak postsowieckich sąsiadów szlag trafia.
    >
    > Daj se już spokój, kup se wędki i pogódź się z tym, że spierdoliłeś
    > sobie życie, a reszta okazała się sprytniejsza.
    Nie wkurwiaj się tak bardzo bo ci żyłka pierdzaca w głowie pęknie i będzie super jak
    sam będziesz jadł zupę łyżką i tylko połowę rozlejesz. Dołożyłes do interesu. Nie
    pierwszy i nie ostatni raz w życiu ci się to trafiło. Zły jesteś bo wtopiłes spora
    kasę. Fachowo to co robisz nazywa się agresja z przeniesieniem. Nie masz mozliwosci
    skarcenie tych co ci krzywdę zrobili bo ich posłuchałes to wyzywasz takich co się
    przypadkowo nawinęli. Mnie to rybka bo byle kto mnie nie może obrazić.