eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach › Re: Nie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach
    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach
    Date: Sat, 17 Jun 2023 01:03:51 +0200

    > Tylko zeby oddać kilowaty trzeba było wydać konkretna kasę.

    Jeszcze raz, debilu ale teraz cie zapętlę, bo nie zrozumiałeś od początku:

    Zrób tak, policz sobie domek, który rocznie potrzebuje energii na
    wszystko razem w kwocie 10 tys zł/ROK czyli łącznie z ogrzewaniem i
    teraz kup tą energię od elektrowni.

    Ile wydasz przez 6 lat?

    Potem zrób inaczej. Kup panele PV i sam sobie rób ten prąd przez 6 lat.

    Ile kasy po 6 latach będziesz musiał dać elektrowni za prąd mając panele
    i zwrócony koszt tych paneli?

    Inaczej. Po 6 latach będziesz nadal wydawał kasę na prąd czy na nowe
    panele? Ile zyskasz rocznie nim te panele spadną z dachu, czyli co
    najmniej następne 10 lat?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>