eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach › Re: Nie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach
    Date: Sat, 17 Jun 2023 07:38:27 +0200

    On 16/06/2023 23:30, Zenek Kapelinder wrote:0
    > Z tymi dziesiątkami tysięcy zarobku jest tak jak z psem którego chcieli od gazdy
    kupić turysci.

    Wyjasnie Ci jeszcze raz imbecylu: bierzesz ilość kWh wyprodukowaną przez
    falownik i mnożysz przez cenę prądu razy współczynnik 0.8 dla starych
    instalacji, których jest większość. To jest zysk jaki daje PV i jest to
    zysk jaki *zwraca* PV, a po ~4 latach to jest zysk jaki *zostaje* w
    mojej kieszeni bo po tych 4 latach nie płacę rachunków a używam prądu, a
    instalacje mam za darmo. Jest konkretnie mierzalny i to są konkretne
    pieniądze, choć do pojęcia jak to działa trzeba ukończyć podstawówkę co
    może być sporą przeszkodą dla tępych suwerenów. Starasz się za pomocą
    kłamstwa i imbecylizmu wyjaśniać że to nie jest prawda, ale przecież
    nikt Cie nie słucha, to tylko pierdolenie pustaka z ambony ku uciesze
    grupy. Takie metody działają tylko na ławeczce przed kamiennicą, gdzie
    sumaryczne IQ dyskutantów jest dwucyfrowe. Możesz sobie kwiczeć na
    kapitalistów jak typowy debil komunista, ale na to był czas 100 lat
    temu. Spóźniłeś się z tą tępą ideologią.

    Jesli tego prostego zagadnienia matematycznego nie pojmujesz, to nic Ci
    już nie pomoże, umrzesz przekonany że cały świat się myli poza jedym
    imbecylem z gołębnika który wygrał życie za pomocą pierdolenia w
    usenecie, przepisując bezmyślnie brednie z niemieckich gazet nie na temat.

    > Z fotowoltaika jest jak z przekładaniem pieniędzy z kieszeni do kieszeni i miało w
    czasie tego przekładania ich przybyć. Pierwszy etap to ubyły wszystkie a drugi ze w
    drugiej kieszeni cały czas pusto.

    Prezentujesz ekonomię radziecką w pojmowaniu świata. To tłumaczy twoją
    miłość do PiSu, gdzie też usilnie szukają kułaków jak za starych,
    dobrych czasów.