eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach › Re: Nie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach
    Date: Sat, 17 Jun 2023 13:51:27 +0200

    On 17/06/2023 13:13, Zenek Kapelinder wrote:
    > A sprawnosci rekuperatora liczysz w stopniach Celsjusza.

    Nikt tu o rekuperatorach nie pisze.

    Nie, sprawność rekuperatora nie liczy się w stopniach.

    Ja wiem, że traktujesz wszystkich jak iditów. To cecha charakterystyczna
    debili. To się nazywa "projekcja".

    > Bo cztery lata zwraca się odkupiona od kogoś kto znalazł taka co z tira spadła.

    Gówno prawda imbecylu.

    Po 4 latach instalacja 10kWp wyprodukuje około 40MWh.

    40Mwh to około 32-40tyś zł energii w cenach obecnych, dla systemu 0.8
    (śednia cena w PL w 2023 to obecnie 1zł/kWh).

    Koszt instalacji 10kWp jest różny, ale ja płaciłem 37tys w 2019
    korzystajac na spadku cen.

    Obecnie widzę ofery za 45-50tyś a zdofinansowaniem gimny są oferty i po
    5-10kzł. Dofinansowanie oczywiście z emerytury suwerena, więc wstyd nie
    brać.

    Innymi słowy, na złośc suwerenowemu prostakowi, okres zworotu, dzięki
    wspaniałej polityce gównorządu, jest bywa nawet (grubo) mniejszy niż 5
    lat. O dzięki ci PiSie. Choć raz, jak coś spierdolili, to przynajmniej w
    dobra stronę. Kilku homosovietikus, dzięki ich polityce, umiera na
    suchoty z zazdrości pisząc gównoelaboraty na usenet w akcie desperacji.

    > Dobrze wiesz ze nie masz pieniędzy w tej kieszeni co się miały pojawić w związku z
    fotowoltaika i jestes wkurwiony.

    Wręcz odwrotnie. Ja popijam drinki z palemką, kiedy ty zuzywasz juz 3
    klawiaturę do wykazania gdzie są kułaki i dlaczego mnożenie dwóch liczb
    to rzecz której suweren nie opanuje.

    Co tam ostatnio pierdoliłeś?
    1) Złomowanie
    2) Psujac się falowniki
    3) Grad

    Co jeszcze? Kosmitom zajączki przeszkadzają?

    > Nie dosyć ze instalacja wrażliwa na przykład na grad

    I na meteoryty i spadające krowy. Ale obawiam się że tam samo jak dach w
    Twoim gołębniku. Rozwiązano to setki lat temu. To się nazywa "po-lisie
    tu-bez-pieczeni".

    > to jeszcze albo ograniczaja albo za chwilę beda ograniczali

    Nic nie będą ograniczali. Teraz są imigranci, potem RGBT, a potem
    aborcja. Naprawdę, mamy ważniejsze rzeczy na głowie niż jakaś
    energetyka. Suweren domaga się igrzysk i mordobicia.

    > Docelowo czeka wszystkich prosumentow przejście na sprzedaż pradu po cenach
    bieżących.

    Sporo instalacji zakupionych przed 2019 roku bedzie już spłacona. Niech
    se zmuszają, i tak wyjdziesz na frajera. Już nim jesteś. Nie
    zorientowałeś się w porę i teraz ból dupy aż pośladki wessało.

    > Jesteś debilem bo problem dotyczy miliona dwustu gospodarstw domowych mających
    fotowoltaike.

    To nie jest problem. To tylko problem w Twojej suwerenowej,
    postsowieckiej głowie, która nie ogarnia prostego mnożenia dwóch liczb.

    Ludzie z PV, wszyscy jakich znam, nie widzą w tym ani śladu problemu.
    Widzą za to zerowe rachunki za prąd i coraz szybszą dynamikę zwrotu a co
    najmniej kilku czyste zyski bo już im się zwróciło i teraz mają za
    darmo. Zupełnie jak w nieruchomościach. Kułaki zarabiają, a normalnym
    ludziom Barcelowicz wyciął numer. Lipińska miała rację, to tęsknota do
    PRL. Przyznaj, że najzwyczajniej w świecie chciałbyś wszystmi domiar
    dowalić.

    > To ze komus się udało nie stracić nie miesci się w statystykach.

    Niech więc znajdzie się ktoś z prosumentów w systemie 0.8, kto stracił
    na PV. Czekamy, aż Twoje brenie będą miały choć śladowe potwierdzenie w
    faktach. Na razie pierdolisz, jak zawsze, od rzeczy, ignorują te fakty a
    zamiast nich wstawiając urojenia i ignorancję z podstaw matematyki i
    ekonomii z poziomu podstawówki.

    Kułak zawsze wygra. Ty zawsze będziesz przegrywem patrzącym z zazdrością
    na ludzi, którymi tak strasznie gardzisz. Jeśli się z tym pogodzisz,
    może umrzesz odrobinę szczęsliwszy.