  • 21. Data: 2023-06-17 15:19:26
    Temat: Re: Nie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 17 czerwca 2023 o 14:48:50 UTC+2 heby napisał(a):

    > Głupiemu to i wykładu mało.
    > Pokaż co ukrywam. Najlepiej palcem, coś mierzalnego, obliczeniowego.
    > *COKOLWIEK* co podtrzyma twoje gównoelaboraty w stanie choc minimalnego
    > prawdopodobieństwa.
    >
    > Ja przedstawiem prostą matematykę opartą o mnożenie. To nie problem
    > faktów, że jej nie pojmujesz. Fakty ogólnie mają w dupie jaki debil
    > stara się im zaprzeczyć.
    Jak masz rację to co sie wkurwiasz? Wygląda na to ze się pomyliłem co do piwa. Wódę
    walisz bo piwo działa uspokajająco a gorzała wkurwiajaco. Mam takiego znajomego.
    Poltora roku stał się szczęśliwym posiadaczem mieszkania po tesciowej. Mogło by się
    wydawać ze dwie pieczenie przy jednym ogniu upieczone. Wystawił na sprzedaż i zaraz
    sie trafiło małżeństwo. Smiał się z nich bo zaproponowali 6800 z metra on chciał 7
    500. Ze biedota itd. potem przyszło parę osob i tez nie sprzedał. Pewno mu sie nie
    podobali. Stwierdził ze weźmie na przeczekanie i ze za rok sprzeda po 9000 z metra.
    Ostatnio widziałem jego ogłoszenie w gratce i na plusie. Cena 4500 za metr do
    negocjacji. Ktoś mowił ze jakie czas temu zapytał go czy sprzedał to tamtemu na szyi
    gul wyszedł i miał problemu z mowieniem i przełykaniem sliny.

  • 22. Data: 2023-06-17 15:29:39
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/06/2023 15:19, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak masz rację to co sie wkurwiasz?

    Ponieważ debili nie brakuje, a bredzenie debila jest bardzo atrakcyjne
    dla innych debili. Dlatego, jesli spotyka się debilizm i/lub debila,
    należy rozgniatać go jak karalucha, zanim się namnoży.

    > Mam takiego znajomego.

    Czyli jak zwykle. Masz tylko gównoelaboraty i gównoanegdotki.

    Zapewne dożyłeś wieku, w którym nie odrózniasz już własnych kłamstw i
    urojeń od rzeczywistości, a każde przyłapanie Cie bez gaci generuje
    reakcję obronną tego typu.

    Jeszcze raz: pokaż matematykę, dzięki której udowodnisz, że ludzie z
    zasadą 0.8 tracą na PV.

  • 23. Data: 2023-06-17 17:00:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 17 czerwca 2023 o 15:30:02 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    > reakcję obronną tego typu.
    >
    > Jeszcze raz: pokaż matematykę, dzięki której udowodnisz, że ludzie z
    Jeszcze trochę i przestaną tracić. Beda sprzedawali po cenach rynkowych. Zaczynam
    szyc dla nich worki na pieniadze. Ale jeszcze trochę poczekam. Chyba będę głosował na
    dzisiejsza opozycję. Jak wygrają to bańka budowlana pęknie bardzo szybko, z
    fotowoltaika tez szybko wyprostuja zeby nie było dwoch systemow tylko jeden
    polegający na sprzedaży a nie magazynowaniu. Z mieszkaniami normalnie sukces
    odniesie. Wszyscy z wyjatkiem tych co maja nieruchomosci wrzeszcza ze nieruchomosci
    drogie. A politycy placformy ze nie dosyć ze drogie to jeszcze ich nie ma. To sama
    pęknie bańka budowlana a oni powiedzą ze to ich sukces ze nieruchomosci staniały o
    50%. I ci co maja swoje nieruchomosci bardzo się uciesza.

  • 24. Data: 2023-06-17 17:04:31
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/06/2023 17:00, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jeszcze trochę i przestaną tracić.

    Innymi słowy nic nie masz, pustaku. Bredzisz od miesięcy, a w ręku same
    blotki.

    > To sama pęknie bańka budowlana

    Zmień szklaną kulę. Ta jest popsuta.

  • 25. Data: 2023-06-17 18:08:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 17 czerwca 2023 o 17:04:55 UTC+2 heby napisał(a):
    > Innymi słowy nic nie masz, pustaku. Bredzisz od miesięcy, a w ręku same
    > blotki.
    > Zmień szklaną kulę. Ta jest popsuta.
    Ty debilu tez nic nie masz z wyjatkiem kilku oklepanych tekstow które maja się do
    otaczającej rzeczywistości jak bat do dupy. Zmiany w fotowoltaice bedą. To pewne. Ale
    jak znam ciebie debilu jutro napiszesz ze miały byc zmiany i ich jeszcze nie ma. A
    zjazd cen mieszkań będzie taki jak zjazd cen samochodow po 1990. Przed 1990 nowy
    wyprowadzony z polmozbytu kosztował na rynku dwa razy tyle co nowy w polmozbycie.
    Trzylatek miał cenę nowego. Dzisiaj trzylatek jest 30-40% tańszy od ceny katalogowej.
    A dziesięciolatka kupuje się za 10% ceny nowego. Gdyby do wyborow nieruchomości
    staniały o 20% to PiS z tego powodu by wybory przegrał. Dlatego wymyślili kredyt 2%
    który powstrzyma na kilka miesięcy zapasć na rynku nieruchomości bo da złudzenie ze
    nic z cenami się nie dzieje. Znaczy się nie leca na pysk. Ale jak ty wypijasz 10 piw
    dziennie i poprawiasz oczywiście gorzała to procesy myslowe za pomoca których mogłbys
    opisać otaczającą rzeczywistość sa dla ciebie niedostępne.

  • 26. Data: 2023-06-17 20:18:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/06/2023 18:08, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ty debilu tez nic nie masz z wyjatkiem kilku oklepanych tekstow

    Mam konkretne dane pomiarowe i kalkulator.

    > które maja się do otaczającej rzeczywistości jak bat do dupy.

    To *jest* rzeczywistość. Jesteś już od tak dawna tresowany na kłamstwach
    politycznych, że przestałeś odróżniać co jest urojeniem a co faktem.

    Faktem jest licznik kWh który pobieram wprost z falownika oraz
    przeksztalcenia matematyczne na poziomie 5 klasy podstawówki. Bedziesz
    musiał srogo się napocić, aby ten argument zbić. Ja czekam z popcornem.
    I już mi się kończy bo bardzo długo czekam.

    > Zmiany w fotowoltaice bedą. To pewne.

    Gówna prawda. To tylko bredzenie jakiegoś pajaca z gołębnika, który co
    wieczór zmiawia Modlitwę Polaka.

    Ty chcesz, aby były. Tylko tyle.

    A czy będą, nikt nie wie, a już na pewno nie Ty. Imigranci nas zalewają,
    za kilka tygodni będziesz się bał otworzyć konserwę, żeby jakiś
    syryjczyk nie wyskoczył. Znaczy w TVP, ale to dla suwerena bez
    znaczenia. Nie ma czasu na jakąś energetykę jak się przegrywa wybory.

    > Ale jak znam ciebie debilu jutro napiszesz ze miały byc zmiany i ich jeszcze nie
    ma.

    Ja nic takiego nie napiszę. Sam napiszesz. Spina pośladków jest tak
    wielka, że nie minie kilka dni, a trzeba bedzie upusić jadu bo nienawiść
    i zazdrość wyżera Ci wątrobę. Po prostu poczekamy i siknie z kłów, jakiś
    link do noweli jak Antosia poraził prąd, a na dachu było złe PV, czy coś
    w ten deseń.

    > A zjazd cen mieszkań

    I znowu, pierdolenie nie na temat.

    Jeszcze raz pustaku: pokaż matematykę pozwalajacą twierdzić, że system
    0.8 PV przynosi straty prosumentom. Bo usilnie twierdzisz, że przynosi.
    Ja jestem umysł ścisły. Mnie trzeba liczby podawać, a nie przemówienia
    jak za Gomułki. Przemówienia się nie sprawdzają, a i talentu nie masz za
    grosz, więc szkoda bitów.

    Ja swoją pokazałem.

    Teraz rusz dupsko, skocz do kiosku po kalkulator i do dzieła. To tylko
    jedno mnożenie. Dasz radę, aż taki kiepski nie jesteś.

  • 27. Data: 2023-06-17 20:37:08
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Ostatnio widziałem jego ogłoszenie w gratce i na plusie. Cena 4500 za metr do
    negocjacji.

    Nie znam Łódzkiej specyfiki, ale nie widzę tam u was taniej niż 5000 za metr, i to
    przy
    takich które 'wymagają remontu' i nie mają zdjęć żeby chętnych nie wystraszyć.

    U mnie w powiatowym życzą sobie minimum 8000 za metr i mieszkań w 25k tysięcznym
    mieście
    jest do kupienia - uwaga - całe dwa (i dwa małe do remontu, powyżej 5000 metr).

  • 28. Data: 2023-06-17 21:19:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 17 czerwca 2023 o 20:18:29 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    >
    > Teraz rusz dupsko, skocz do kiosku po kalkulator i do dzieła. To tylko
    > jedno mnożenie. Dasz radę, aż taki kiepski nie jesteś.
    Spierdalaj przygłupie dyslektyku co nie potrafi ogarniać krotkiego tekstu zęby
    odpowiedzieć i musi odpowiadać na kolejne zdania.

  • 29. Data: 2023-06-17 21:23:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 17 czerwca 2023 o 20:37:10 UTC+2 m4rkiz napisał(a):
> [...]
    mieście
    > jest do kupienia - uwaga - całe dwa (i dwa małe do remontu, powyżej 5000 metr).
    Może w Kiernozi w ktorej mieszkasz akurat tyle pustych mieszkań wystarczy zeby rynek
    był nasycony. Oczywiście nie możesz podać co to za dziura zeby sie nie dało
    sprawdzić.

  • 30. Data: 2023-06-17 21:29:17
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/06/2023 21:19, Zenek Kapelinder wrote:
    > Spierdalaj

    Czyli jednak w miejscu mózgu tylko wiatr.

    Zamiast matematyki tylko przemówienia.

    Idealnie pasujesz do tego PiSu.

    > musi odpowiadać na kolejne zdania.

    To się nazywa reguły cytowania i jest obecne w usenecie od początku jego
    istnienia. Fakt, że po kilkudziesięciu latach tego nie ogarniasz
    świadczy o... w zasadzie nie wiadomo o czym. Ogarniało to moje dziecko w
    wieku lat 11. Może jest na to niepojmowanie jakaś jednostka chorobowa,
    ale nie kojarzę od ręki. Zapytaj przy następnej wizycie.