  • 31. Data: 2023-06-18 12:45:04
    Temat: Re: Nie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Może w Kiernozi w ktorej mieszkasz akurat tyle pustych mieszkań wystarczy zeby
    rynek był nasycony. Oczywiście nie możesz podać co to za dziura zeby sie nie dało
    sprawdzić.

    42-700 lubliniec

    https://www.otodom.pl/pl/wyniki/sprzedaz/mieszkanie,
    rynek-wtorny/slaskie/lubliniecki/lubliniec/lubliniec
    ?distanceRadius=0&page=1&limit=36&areaMin=40&areaMax
    =70&ownerTypeSingleSelect=PRIVATE&by=DEFAULT&directi
    on=DESC&viewType=listing

  • 32. Data: 2023-06-18 18:11:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 18 czerwca 2023 o 12:45:05 UTC+2 m4rkiz napisał(a):
> [...]
    ?distanceRadius=0&page=1&limit=36&areaMin=40&areaMax
    =70&ownerTypeSingleSelect=PRIVATE&by=DEFAULT&directi
    Nieduże miasteczko. Prawie 24 tysiace ludzi. Z tego ok 6000 jest w wieku
    poprodukcyjnym. W zeszłym roku umarło w Lublińcu prawie 370 osob. Smiertelnosc trochę
    wyzsza niz średnia dla Polski. Wynika to z dużego zanieczyszczenia środowiska w
    przeszłości. Miasteczko ma dobre wskaźniki mieszkaniowe takie jak na przykład ilosc
    osob na izbę. W Lublińcu 0,62 osoby na izbę trochę lepiej niz średnia dla Polski.
    Mogłabym dalej cytować z pewnego źrodła. Teraz pomysl. Jeśli znalazłem tak
    szczegółowe dane to czy sprawdziłem czy nie pierdolisz, w staropolskim znaczeniu
    tego słowa oczywiście, z iloscia, stanem i cenami mieszkań. Co powiesz na taki link
    https://gratka.pl/nieruchomosci/mieszkanie-lubliniec
    /ob/30311855
    Mieszkanie do remontu. Budynek wygląda na zdjęciu bardzo dobrze. Remont może polegać
    na szlifowaniu i lakierowaniu parkietu, pomalowaniu, wymianie wanny lub zamianie jej
    ja kabinę, kupieniu nowej deski sedesowej, założenia ogrzewania gazowego a może da
    się zamontować jakiegoś multi splita. Dam ci szansę zanim przerobie cię na mydło.
    Skoryguj ilosc mieszkań wystawionych tam w biurach nieruchomosci. Nie będzie
    tłumaczeniem ze nie zauwazyłeś albo niedokładnie szukałeś. Przypierdalajacsie do mnie
    miałes zasrany obowiazek dać własciwe dane a nie nawet nieswiadomie kłamać. Dużo
    tutaj chujkow manipulantów. Chcesz do nich dołączyć bo w kupie łatwiej bo kupa
    smierdzi i nikt jej nie rusza. W Polsce sa ponad dwa miliony pustostanow. Do końca
    tego roku niewiele może ich zabraknąć do trzech milionów. To nieruchomości mieszkalne
    po naszych dziadkach i rodzicach. Jak ktos twierdzi ze to ruiny do wyburzenia musi to
    mowic na podstawie własnego doświadczenia, bo zył w jakiejś pijackiej rodzinie co
    podłoga w piecu w zimie paliła. Nie wszystkie pustostany musza być wystawione do
    sprzedaży. Sa tacy frajerzy co uwierzyli ze mieszkanie to lokata kapitału i jego cena
    nigdy nie spadnie i nie trzeba wynajmować zęby zarobić. Inni maja na najem i nie
    mogła znaleźć najemcy. To tez pustostany z tym ze własciciele otumanieni propaganda
    czekają na cud który nie nadejdzie. Jak propagandowy narkotyk przestanie działać to
    będą chcieli sprzedać zeby nie ponosic kosztow. Tylko nie będzie komu.

  • 33. Data: 2023-06-18 18:29:32
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2023 o 18:11 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    /ob/30311855
    > Mieszkanie do remontu. Budynek wygląda na zdjęciu bardzo dobrze.

    Nie znam tego rejonu, ale z doświadczenia jak coś jest tańsze 4 razy niż
    średnia to znaczy, że to wtopa.
    Pierwsze co rzuca się w oczy: "Ogrzewanie aktualnie węglowe, gazowe w
    trakcie."
    Dla wielu, w tym dla mnie, mieszkanie z ogrzewaniem węglowym ma wartość
    ujemną, tj. musieli by mi zapłacić abym tam zamieszkał. We własnym domu
    takie coś dopuszczam, ale w bloku/kamienicy to nie porozumienie.
    Nadzieję daje "gazowe w trakcie", ale jeśli to jakaś wspólnota to na bank
    jest sąsiad, który ma deputat na węgiel i nie zgadza się na gaz.
    Tylko desperat kupuje takie mieszkania.
    Budynek wygląda na nieocieplony...

    TG

  • 34. Data: 2023-06-18 22:07:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 18 czerwca 2023 o 18:29:34 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > Nadzieję daje "gazowe w trakcie", ale jeśli to jakaś wspólnota to na bank
    > jest sąsiad, który ma deputat na węgiel i nie zgadza się na gaz.

    Jak to jest wspolnote i jest jeden sasiad co nie chce a reszta ma wiekszosc i chce to
    może ich ten sasiad w dupę pocałować. Zrobia centralne ogrzewanie gazowe całej
    kamienicy. To mieszkanie nie jest cztery razy tańsze to inne za cztery razy drozsze.
    Duzo masz jeszcze takich gownoargumentow jak z ogrzewaniem? Poza tym dostana
    pieniadze na ocieplenie i wymianę na ogrzewanie gazowe. Niedługo wszystkie domy i
    mieszkania beda miały tak niska wartosc ze praktycznie może ona być ujemna. W Polsce
    jak liczyli dane ze spisu to wyszło ze w 2021 najem stanowił 4% zaspakajania potrzeb
    mieszkaniowych. W międzyczasie ludzie dokupili trochę mieszkań a jeszcze więcej
    zostało po tych co zmarli ze starosci. Rzeczy sa drogie jak sa unikalne i kiedy jest
    ich mało. Mieszkań w Polsce jest dużo i do tego ponad dwa miliony stojak puste. Za
    rok beda trzy miliony pustych nieruchomosci mieszkalnych. Sprawa dotyczy nie tylko
    mieszkań ale i domów.

  • 35. Data: 2023-06-29 12:14:27
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > https://gratka.pl/nieruchomosci/mieszkanie-lubliniec
    /ob/30311855
    > Mieszkanie do remontu. Budynek wygląda na zdjęciu bardzo dobrze.

    i tylko na zdjęciu
    pomijając zakręcone problemy z własnością tej działki i pseudowspólnotą to jest on
    koło
    najbardziej ruchliwego przejazdu kolejowego w promieniu 50km sprzedają to już 6 albo
    7
    rok, zeszli 50% z ceny i jeszcze zejdą, bo jedyna alternatywa w promieniu kilkunastu
    kilometrów czyli wiadukt jest w trakcie rozbiórki od czerwca - wolałbym mieszkać w
    namiocie niż w tym budynku - z jednej strony mechanik, z drugiej tartak, z trzeciej
    stacja
    kolejowa, wszystko przy ruchliwej drodze

    https://www.google.pl/maps/@50.6761579,18.6873276,3a
    ,75y,278.18h,83.83t/data=!3m7!1e1!3m5!1siTNb_hC05FKa
    SAHsLTnvHw!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.goo
    gleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DiTNb_hC05FKa
    SAHsLTnvHw%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D2
    03%26h%3D100%26yaw%3D340.92377%26pitch%3D0%26thumbfo
    v%3D100!7i13312!8i6656?entry=ttu

> [...]
    tłumaczeniem ze nie zauwazyłeś albo niedokładnie
    > szukałeś. Przypierdalajacsie do mnie miałes zasrany obowiazek dać własciwe dane a

    nic się nie zmieniło, bez 200k w ręce nie ma czego szukać - tu masz tą samą cześć
    miasta,
    ale kawałeczek dalej od torów i drogi

    https://bmc.nieruchomosci.pl/nieruchomosci/domy/sprz
    edaz/oferta.php?id=878#oferta_tresc

  • 36. Data: 2023-06-29 12:17:45
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    ?distanceRadius=0&page=1&limit=36&areaMin=40&areaMax
    =70&ownerTypeSingleSelect=PRIVATE&by=DEFAULT&directi

    https://www.google.pl/maps/@50.669431,18.6931957,3a,
    38.5y,48.72h,98.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1sX6oOgA0q16_d
    syJ8C0YRUg!2e0!7i13312!8i6656?entry=ttu

    budynek niestety w stanie rozkładu, zabytek, bez drugiej takiej sumy na remonty
    części
    wspólnych (zakładając że wszyscy się szarpną) to można tam co najwyżej melinę
    otworzyć