  • 1. Data: 2022-08-20 07:52:21
    Temat: Re: Nie ma jak rodzina!
    Od: Runt(R) <a...@e...org>

    W dniu 2022-08-19 o 13:18, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:
    bajtka-rezygnuje-z-waznego-certyfikatu-ekolodzy-chca
    .html#do_w=52&do_v=303&do_st=RS&do_sid=603&do_a=603&
    s=BoxBizMT

    > Matka jak zobaczyla co jej z roztrajbowanej praca jako inżynier drogowy pizdy
    Twoja matka była zwykłą suką!* puszczała się z ulicznymi kundlami na
    kupach kociego gówna ;-)))

    ty jesteś "owocem" tego łajdaczenia się. cherlawy kundel z wyłupiastymi
    gałami, rozwalonym odbytem i przerośniętą.* ;-)))

    > Znalazła cię emerytka i dala zakonnicom na wychowanie.
    ciebie znalazła stara ladacznica z kotłowni i przygarneła byś za michę
    zupy z brukwi lizał jej łechtaczkę.* ;-)))

    > Tam do dwunastego roku zycia robiłeś za podpicnik. do dzis odwiedzasz swoją
    wyłupiastą samicę z kotłowni. daje ci potrzymać
    za "podcipie". wali cię po łbie jak za bardzo się ślinisz.

    > Potem na nauki cię wziął gruby katabas.
    zycia uczył ciebie chudy homo insipiens mieszkający w lepiance pod
    lasem. tam zasranego nauczył cię podcierania mu dupy i oblizywania mu
    krocza. ;-)))

    > To czego cie nauczył przydało ci się w pracy w niemieckim burdelu dla zasłużonych
    nazistów prowadzonym przez Turka.
    poniewaz byłes wyjątkowo niepojetnym uczniem nie nauczył cie niczego.
    jesteś głąbem, gnida i kanalią z kompleksem małego fiutka. mały tłusty
    spaślak któremu wydaje się że jest kims a jest osiedlowym kundlem z
    podwiniętym ogonem przemykającym pomiędzy śmietnikami. podbierasz kotom
    żarcie z tacek i żresz jakbyś miał jutro zdechnąc. życzę ci zenusiu
    długich lat życia. obyś dogorywał w osranym przez siebie i koty barłogu
    w piwnicy kotłowni razem ze swoją wyłupiastą. ;-)))

    > ty pizdziak
    ty cwelu nie masz niczego. jesteś sam jak ten bezzębny kundel z pianą
    wścieklizny na pysku. ciągle ujadasz bo masz we łbie kisiel i kocim
    gównem zamiast mózgu. ;0)))

    > vel runt
    stary CVEL zenus ;-)))

    > dziura w dupie
    zenus, męska zdzira z rozwalonym odbytem ;-))))

    ty masz. osiedlowe zapchlone kundle i zapchlone koty. ;-)))

    > Nudziło ci się?
    za cienki jesteś na mnie gnoju! ;-)))

    masz cos do powiedzenia w temacie rodzinki obajtow? jazeli nie to won!

    --
    Runt ??

    https://zpe.gov.pl/pdf/Pf0DqMeGY

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!