    Subject: Re: Nie na temat WOŚP
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Thu, 17 Jan 2019 12:59:51 +0100

    On 17.01.2019 10:49, Budyń wrote:

    > ale za co prokurator? Toć to wszystko legalne 100%. Legalne nie oznacza moralne
    (jesli wałki są, tu nie mam zdania - chociaz wsparcie przez gminy jest niebagatelne a
    niewykazywane w sprawozdaniach)

    Bo nawet taki wolontariusz żeby zbierać do puszki musi dojechać autem
    lub komunikacją miejską i to też kosztuje. Setki tysięcy osób muszą
    wydać własne pieniądze żeby chociażby dojechać i zjeść w mieście.

    Przecież te festyny organizują gminy i miasta, instytucje, wojsko i
    inni, to oni płacą za to. Jak to zliczysz plus dodatkowe siły policji,
    ich paliwo i dniówki to się może okazać, że ta impreza kosztuje więcej
    niż zbierane jest do puszek.

    Oczywiście wszystko pro publico bono ale za tym idą realne wydatki. I
    nie ma tutaj mowy, że Owsiak oszukuje. No bo nie oszukuje. Jego
    sprawozdania są prawdziwe. Tylko cała otoczka festiwalu żebractwa
    kosztuje. Cały naród się do tego nieświadomie dokłada.