  • Data: 2019-01-17 13:51:22
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.01.2019 13:34, Myjk wrote:

    > Kosztuje daną osobę, która robi to na własne życzenie. Czym dla Ciebie
    > różni się DOBROWOLNE wrzucenie kasy do puszki, a włożenie czasu (i kasy na
    > ww.) w wolontariat? NICZYM.

    To zamiast żebrać dla Owsiaka niech wpłacą na jakieś konto szpitala
    sami. Koszty obsługi będą minimalne. Albo dać do ręki rodzicom chorego
    dziecka.

    > Ich pieniądze, ich czas. To tak jakby mieć pretensję, że ludzie kupują
    > sobie samochody i domy budują. Zresztą spójrz na to z innej perspektywy,
    > ile taka impreza wyciąga ludzi z domów, ile daje zatrudnienia i zarobku na
    > mieście.

    Ale sam czas antenowy też kosztuje, pewnie z milion za minutę.

    > Wiadomo że lepiej aby pilnowali rocznic smoleńskich, pomników smoleńskich
    > czy ochraniali pospolitych (p)osłów niewiadomo przed czym.

    Ani jednego ani drugiego. Obie to patologia.

    > Może się okazać. Ale jakoś się nie okazuje.

    Myślę, że teraz po ataku na Adamowicza, dowiemy się co i jak było
    finansowane i przez kogo.