    From: "Stolat" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nie na temat, problem z wirusem.
    Date: Sun, 15 Nov 2009 15:24:14 +0100

    > Korzystajac z okazji obecnosci na tym watku wysokiej klasy specjalistow
    > mam
    > pytanie.
    > Moja znajoma ma identyczny adres z nieznana jej osoba w sieci. Listy tej
    > agentki czyta i zapewne ona tez czyta listy mojej znajomej...
    > Co z tym fantem zrobic, kogo obic?
    > Pzdr. Tornad

    Hmm, dziwna sprawa.
    Bo to według mnie niemożliwe.
    Coś nie tak przekazałeś :).
    Tzn mamy jakiś adres typu indywidualna_nazwa_uży...@p...pl
    i teraz tak.
    Na serwerze o adresie poczta.pl jest założone konto o nazwie
    "indywidulana_nazwa_użytkownika".
    I teraz aby odczytać pocztę to potrzbne jest hasło. Aby wysłać już też
    najcześciej jest potrzebne hasło.
    Chyba, że serwer nie wymaga uwierzytelenienia to można podszyć sie pod daną
    nazwę i wysłać maila z tego adresu.
    Ale do odczytania poczty na danym serwerze potrzbne jest hasło.
    Być może ta osoba zna hasło.
    Albo spreparowała adres pocztowy tak, że wygląda jak tej znajomej ale jest
    inny i ludzie odpisuja na ten spreparowany.
    Generalnie trzeba to doglębni zbadać bo opis nie jest precyzyjny.