  • 1. Data: 2009-11-14 23:16:17
    Temat: Nie na temat, problem z wirusem.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie.

    Drodzy rodacy... :-)
    Wiem ze nie na temat, ale mam problem z powracajacym wirusem security tool.
    Daje sie go skasowac ComboFixem, ale ten nieustannie powraca po paru
    godzinach. Macie moze jakies sposoby na dziada?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-11-14 23:39:14
    Temat: Re: Nie na temat, problem z wirusem.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > A nie ładuje się toto czasami w lukę przy włączonym przywracaniu systemu ?

    Tego nie wiem, jak to sprawdzic?

    > Ew. porządne czyszczenie z płyty startowej,
    > bez uruchamiania pełnego windows ?

    Taka byla pierwsza proba. Znalazlem sciezke dostepu, skasowalem dziada i
    zonk. Dalej jest. ComboFix zrobil to znacznie lepiej, nawet system zaczal mi
    szybciej chodzic, tyle tego dziadostwa sie ciagnie, ale nadal jest. Nie
    rozumialem i nie rozumiem debili piszacych takie rzeczy. Marnotrastwo
    talentu, ale jak w reszcie mozgu g.. zamiast szarych komorek to niestety tak
    jest.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2009-11-15 01:44:23
    Od: "Tornad" <t...@o...net>

> [...]
    > Daje sie go skasowac ComboFixem, ale ten nieustannie powraca po paru
    > godzinach. Macie moze jakies sposoby na dziada?

    W spawach wirusow komputerowych jestem cienki; syn mi compa w dzien, gora dwa
    dni jakos tam po swojemu dezynfekuje. A zlapalem juz dwa w tym jakas zaraze,
    ze nawet moj Marcin takiego "zaj..stego trojana" nie spotkal.
    Wiec dla rozluznienia skopiowalem fajny wierszyk tez na temat wirusa tyle ze
    tej swinskiej grypy. Oto on, autor jak nizej

    hipis 14.11.2009 o 16:37

    A to mój przepis na grype ( można stosować profilaktycznie

    Czy deszcz pada, czy to rosa? Nie! To żonie kapie z nosa!
    W uszach szumi, w głowie dudni, jakby wpadła gdzieś do studni.
    Oczy mętne,w gardle chrypa, dopadła ją świńska grypa!
    Ja też się już gorzej czuję więc kurację zastosuję.
    By wirusa zlikwidować, trzeba zacząć się kurować.
    Już mikstury namieszane, w barku są przygotowane.
    Jest Martini z oliwkami i spirytus jest z wiśniami,
    a do tego czysta z miodem, ochłodzona lekko lodem.
    No i jeszcze Brendy z colą, dobra jest gdy zęby bolą.
    By się wzmocnić witaminą to Tequila jest z cytryną.
    A do tego jeszcze rum, by wyleczyć w głowie szum.
    A na katar prosta sprawa, w Żubrówce się moczy trawa.
    Wirus ostrzy na mnie zęby, a ja lejek robię z gęby.
    Kiedy wszystko to wypiję, to bakcyla wnet zabiję.
    A na koniec zrobię grzańca i załatwię tym skubańca

    Pzdr.

  • 4. Data: 2009-11-15 09:20:13
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > tool. Daje sie go skasowac ComboFixem, ale ten nieustannie powraca po paru
    > godzinach. Macie moze jakies sposoby na dziada?

    Po pierwsze jeżeli chcesz usunąć wierusa to rób to w trybie awaryjnym
    windows, albo z poziomu innego systemu, najlepiej specjalnych dyskietek lub
    płyt CD utworzonych oprogramowaniem antywirusowym. Wiele programów
    antywirusowych posiada opcje tworzenia takich dysków.
    Jeżeli chodzi o tryb awaryjny windows to uruchamia się go podczas rozruchu
    komputera trzymając wciśnięty zazwyczaj klawisz F8 , a następnie trzeba
    wybrać z menu odpowiedni tryb rozruchu komputera.

  • 5. Data: 2009-11-15 09:24:34
    Od: "karlos" <k...@t...pl>

> [...]
    > tool. Daje sie go skasowac ComboFixem, ale ten nieustannie powraca po paru
    > godzinach. Macie moze jakies sposoby na dziada?

    sprobuj tej metody:
    - uruchom komputer w trybie awaryjnym - F8 przy stracie systemu (z obsluga
    sieci)
    - zaloguj sie na konto Administrator
    - wejdz w C:\Documents and Settings\All Users oraz do katalogu o nazwie
    swojego konta
    - skasuj foldery zawierajace cyfry
    - podlacz niezawirusowanego pendriva z combofixem i zrob skanowanie
    - na koniec sciagnij na pendriva DrWebCureIt i przeskanuj tym kompa (tez w
    trybie awaryjnym) < ten program czesto jest lepszy niz combofix

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-11-15 10:13:41
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

> [...]
    > tool. Daje sie go skasowac ComboFixem, ale ten nieustannie powraca po paru
    > godzinach. Macie moze jakies sposoby na dziada?

    A podstawowe pytanie pracujesz na koncie administratora czy użytkownika?
    I drugie czy akuulizujesz system pod zwględem luk w zabezpieczeniach?
    Czy masz jakikoliwek program antyvirusowy?

    Bo jak na dwa pierwsze pytania odpowiesz "nie "to usuwanie wirusa to
    tymczasowe rozwiązanie.
    Z krókiego opisu wirusa wynika, że to ty go sam nieświadomie instalujesz.
    A z tego co pamiętam to świnstwo dało mi popalić kiedyś u klienta.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 7. Data: 2009-11-15 11:07:09
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

> [...]
    > tool. Daje sie go skasowac ComboFixem, ale ten nieustannie powraca po paru
    > godzinach. Macie moze jakies sposoby na dziada?

    Robala ciężko jest usunąć, ale program Malwarebytes Anti-Malware 1.41 daje
    sobie z nim radę. Sprawdzone dwukrotnie.

    Pozdrawiam,
    /\/\\/\/

  • 8. Data: 2009-11-15 13:25:41
    Od: "Tornad" <t...@o...net>

    > Uszanowanie.
    >
    > Drodzy rodacy... :-)

    Korzystajac z okazji obecnosci na tym watku wysokiej klasy specjalistow mam
    pytanie.
    Moja znajoma ma identyczny adres z nieznana jej osoba w sieci. Listy tej
    agentki czyta i zapewne ona tez czyta listy mojej znajomej...
    Co z tym fantem zrobic, kogo obic?
    Pzdr. Tornad

  • 9. Data: 2009-11-15 13:45:49
    Od: M <M...@w...pl>

    Tornad pisze:

    > Moja znajoma ma identyczny adres z nieznana jej osoba w sieci. Listy tej
    > agentki czyta i zapewne ona tez czyta listy mojej znajomej...
    > Co z tym fantem zrobic, kogo obic?

    Obić providera i go zmienić.

    M.

  • 10. Data: 2009-11-15 14:24:14
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

> [...]
    > Moja znajoma ma identyczny adres z nieznana jej osoba w sieci. Listy tej
    > agentki czyta i zapewne ona tez czyta listy mojej znajomej...

    Hmm, dziwna sprawa.
    Bo to według mnie niemożliwe.
    Coś nie tak przekazałeś :).
    Tzn mamy jakiś adres typu indywidualna_nazwa_uży...@p...pl
    i teraz tak.
    Na serwerze o adresie poczta.pl jest założone konto o nazwie
    "indywidulana_nazwa_użytkownika".
    I teraz aby odczytać pocztę to potrzbne jest hasło. Aby wysłać już też
    najcześciej jest potrzebne hasło.
    Chyba, że serwer nie wymaga uwierzytelenienia to można podszyć sie pod daną
    nazwę i wysłać maila z tego adresu.
    Ale do odczytania poczty na danym serwerze potrzbne jest hasło.
    Być może ta osoba zna hasło.
    Albo spreparowała adres pocztowy tak, że wygląda jak tej znajomej ale jest
    inny i ludzie odpisuja na ten spreparowany.
    Generalnie trzeba to doglębni zbadać bo opis nie jest precyzyjny.