  • 1. Data: 2009-11-13 16:00:46
    Temat: klej i siatka na styropian=cena?
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    witam
    Jaka moze byc cena za połozenie kleju z siatką na styropian? styropian jest
    zamocowany i wyrownany dom parterowy sciana wysoka na 3m.
    pozdrawiam

    4604 (20091113) __________

  • 2. Data: 2009-11-13 20:16:17
    Temat: Re: klej i siatka na styropian=cena?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości
    > witam
    > Jaka moze byc cena za połozenie kleju z siatką na styropian? styropian
    > jest zamocowany i wyrownany dom parterowy sciana wysoka na 3m.
    > pozdrawiam
    8 zł/mkw?
    Ale cena zależy od rejonu Polski. NP u nas klejenie styro+siatka +klej to
    cena 18-22zł mkw.więc sama siatka+ klej to pewnie 8-10zł max

    Kris

  • 3. Data: 2009-11-14 11:42:04
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Wrocław - wiosna tego roku.

    15 zł / m2.

  • 4. Data: 2009-11-14 16:53:23
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 14 Lis, 12:42, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:

    Ja place 30 pln / m2 za przyklejenie styro + siatka, klej, wszystkie
    narozniki, obrobka glifow etc. Szczerze mowiac nawet sie nie
    targowalem - taka u nas srednia (+15 pln i mamy juz z tynkowaniem
    razem ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.