  • 1. Data: 2009-11-12 20:17:03
    Temat: czy to dobry pomysl?
    Od: ErkA <a...@a...pl>

    Witajcie

    wpadlem na pewien pomysl, ale zanim cos zaczne robic, chcialbym Was
    spytac sie o rade, mam nadzieje, ze mi pomozecie. Otoz ostatnio robilem
    u siebie remont i zostalo sporo rzeczy, do tej pory zawsze wszystko
    wkladalem do piwnicy, a po paru latach... trzeba bylo od nowa wszystko
    kupowac, bo stare nie nadawalo sie do ponownego wykorzystania.

    Co byscie powiedzieli na taki pomysl, zeby stworzyc w sieci miejsce,
    gdzie mozna byloby oddac lub sprzedac wszystko to, co zostalo nam po
    remoncie, w USA jest organizacja Habitat For Humanity (poza budowa
    domow organizacja posiada rowniez offline'owe punkty - second handy, w
    ktorych mozna kupic niewykorzystane materialy budowlane (oczywiscie
    uzywane)), online takiego miejsca nie znalazlem, pytanie czy
    skorzystalibyscie z takiego serwisu i umiescili materialy do
    oddania/odsprzedazy? Moze macie jakies sugestie co byscie chcieli
    widziec w takim serwisie?

    Mam nawet domene po.remoncie.pl :)

    pozdrawiam
    rafi

  • 2. Data: 2009-11-12 20:22:11
    Temat: Re: czy to dobry pomysl?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "ErkA" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Mam nawet domene po.remoncie.pl :)

    Na alledrogo;) sprzedałem wszystko co mi zostało i nadawało się do sprzedaży

    Kris

  • 3. Data: 2009-11-12 20:31:42
    Od: ErkA <a...@a...pl>

    Kris napisał(a):

    > Na alledrogo;) sprzedałem wszystko co mi zostało i nadawało się do
    > sprzedaży

    czyli jednak zainteresowanie takimi rzeczami jest, to jest dobra
    wiadomosc ;)

    --
    Pozdrawim
    rafi

  • 4. Data: 2009-11-12 20:41:51
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 12 Lis, 21:31, ErkA <a...@a...pl> wrote:

    > czyli jednak zainteresowanie takimi rzeczami jest, to jest dobra
    > wiadomosc ;)

    IMHO jest - ale zeby Ci to wypalilo to musialbys miec duuuuuuzy
    kapital na marketing i reklame, niestety :) Ale zycze powodzenia.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2009-11-12 20:43:58
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    ErkA pisze:

> [...]
    > skorzystalibyscie z takiego serwisu i umiescili materialy do
    > oddania/odsprzedazy? Moze macie jakies sugestie co byscie chcieli

    Pomysł jest bardzo dobry.
    Warto się nad nim zastanowić. Technicznie nie skomplikowany a i z czasem
    sam by się wypromował.

    Mam trochę rzeczy po budowie, które oddał bym z przyjemnością za free.
    Np. 6 worków wapna :)

    pozdr

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 6. Data: 2009-11-12 21:15:59
    Od: ErkA <a...@a...pl>

    RudeBoy napisał(a):

    > Mam trochę rzeczy po budowie, które oddał bym z przyjemnością za
    > free. Np. 6 worków wapna :)

    jak juz ruszy, wysle Ci zaproszenie :)

    --
    jak zwykle pozdrawiam rafi

  • 7. Data: 2009-11-12 21:24:23
    Od: ErkA <a...@a...pl>

    Adam Szendzielorz napisał(a):

    > IMHO jest - ale zeby Ci to wypalilo to musialbys miec duuuuuuzy
    > kapital na marketing i reklame, niestety :) Ale zycze powodzenia.
    > pozdr.

    Serwis bedzie darmowy, oczywiscie niewykluczone, ze trzeba bedzie wydac
    troche $ na reklame, ale imho jestem przekonany, ze pomysl moze
    wypalic, szczegolnie jesli beda osoby, ktore beda chcialy z serwisu
    korzystac i oddac/sprzedac to co zostalo im po.remoncie(.pl) :)

    --
    jak zwykle pozdrawiam rafi

  • 8. Data: 2009-11-12 21:29:39
    Od: "Grzegorz Krzyzanowski" <g...@p...onet.pl>

    pomysl dobry ale zeby wypalil, portal musialby miec bardzo duza popularnosc.
    Na tyle duza, zeby byla szansa sparowania sie sprzedawcy i kupujacego z tej
    samej okolicy,
    bo po 6 workow wapna nikt nie bedzie jechal dalej niz kilka, kilkanascie km.
    Czyli jednak potrzebna Duza Kasa na reklame i przyciagniece duzej ilosci
    ludzi.
    W innym wypadku malo realne, niestety.

    pozdrawiam
    Grzegorz

  • 9. Data: 2009-11-12 21:34:44
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Grzegorz Krzyzanowski pisze:

> [...]
    > km.
    > Czyli jednak potrzebna Duza Kasa na reklame i przyciagniece duzej ilosci

    Nic nie ma hop-siup. Ja doskonale pamiętam jak na allegro było 500
    aukcji. Na wszystko potrzeba czasu.

    pozdr

  • 10. Data: 2009-11-12 21:42:43
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 12 Lis, 22:24, ErkA <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > wypalic, szczegolnie jesli beda osoby, ktore beda chcialy z serwisu
    > korzystac i oddac/sprzedac to co zostalo im po.remoncie(.pl) :)

    Juz zaczynasz od podstawowego bledu, chociaz serwisu jeszcze nie ma ;)
    Pokaz mi popularny serwis, ktory dziala na subdomenie ? Takie rzeczy
    to sie robilo za czasow IRCa ustawiajac REV-DNSy na np.
    zrob.mi.loda.przez.net, jestem.pirat.pl i takie tam - stare dzieje, z
    perspektywy czasu - totalna dziecinada - a poremoncie.pl tez nalezy do
    Ciebie? Jak nie to zrobisz tylko darmowa reklame obcemu serwisowi ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.