  • 11. Data: 2009-11-13 17:43:29
    Temat: Re: czy to dobry pomysl?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    news:4afc7f74$1@news.home.net.pl...

    > Nic nie ma hop-siup. Ja doskonale pamiętam jak na allegro było 500 aukcji.
    > Na wszystko potrzeba czasu.

    Dokladnie face book czy nasza klasa tez wyszly od zera.

  • 12. Data: 2009-11-13 23:00:26
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 13 Lis, 18:43, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Dokladnie face book czy nasza klasa tez wyszly od zera.

    Ale to sa portale typowo spolecznosciowe.. Lepiej porownaj do allegro,
    czy chocby nawet ebaya, ktory ma olbrzymie pieniadze a jakos nie
    potrafi sie wypromowac.. :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2009-11-14 00:37:19
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Adam Szendzielorz pisze:

    > Ale to sa portale typowo spolecznosciowe.. Lepiej porownaj do allegro,
    > czy chocby nawet ebaya, ktory ma olbrzymie pieniadze a jakos nie
    > potrafi sie wypromowac.. :)
    > pozdr.

    ...w Polsce. Bo my wszystko musimy miec swoje...
    Cały swiat uzywa ebay my allegro. Wszyscy siedza na facebook-u u nas
    nasza klasa itd...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 14. Data: 2009-11-14 06:48:11
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    > ...w Polsce. Bo my wszystko musimy miec swoje...
    > Cały swiat uzywa ebay my allegro.

    "Cały świat" też używa allegro!
    ;-)

  • 15. Data: 2009-11-14 13:41:01
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    RudeBoy napisal:
    > Cały swiat uzywa ebay my allegro.

    Ebay sam sobie strzelil w piete, gdy w Polsce, zagospodarowanej
    juz przez Allegro, wprowadzil atrape zamiast portalu.

    > Wszyscy siedza na facebook-u u nas
    > nasza klasa itd...

    Nie wszyscy, a przede wszystkim anglosasi.
    No i co takiego oferuje ten facebook, ze nalezy
    przed nim klekac?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 16. Data: 2009-11-14 14:46:14
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    RudeBoy pisze:

    > ...w Polsce. Bo my wszystko musimy miec swoje...
    > Cały swiat uzywa ebay my allegro. Wszyscy siedza na facebook-u u nas
    > nasza klasa itd...

    Jeśli nawet by tak było, to bardzo dobrze...

    Trzeba swoje rozwijać i wspierać, a nie obce na siłę swoim narzucać...
    :-). Wzorce z zachodu nie zawsze, a często okazuje się, że raczej rzadko
    w czystej postaci pasują do naszych realiów kulturowych, środowiskowych
    i społecznych w ogóle...

    Oby jak najwięcej 'swego' było na rynku a te pseudodoskonałe produkty
    niech pozostaną dla snobów :-))). Twórzmy swoją własną tożsamość i nie
    zapominajmy, że... mimo wszystko Polacy są o niebo mądrzejsi od np.
    Amerykanów, Niemców, Francuzów i innych razem wziętych :-)))

    pozdrawiam
    robercik-us

  • 17. Data: 2009-11-14 18:14:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    s.googlegroups.com...

    > Ale to sa portale typowo spolecznosciowe.. Lepiej porownaj do allegro,
    > czy chocby nawet ebaya, ktory ma olbrzymie pieniadze a jakos nie
    > potrafi sie wypromowac.. :)

    Kolego, w ebay po prostu ktos powinien za to beknac, olal rynek i sa w
    dupie, odrobic taki blad nie jest latwo. Z PayPalem tez laskawcy kazali na
    siebie ile czasu czekac?

  • 18. Data: 2009-11-14 18:16:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > ...w Polsce. Bo my wszystko musimy miec swoje...
    > Cały swiat uzywa ebay my allegro. Wszyscy siedza na facebook-u u nas nasza
    > klasa itd...

    I w zwiazku z tym kto ma problem poza wloascicielami ebaya badz facebooka?

  • 19. Data: 2009-11-14 18:26:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > zapominajmy, że... mimo wszystko Polacy są o niebo mądrzejsi od np.
    > Amerykanów, Niemców, Francuzów i innych razem wziętych :-)))

    Nie przesadzalbym, jestesmy srednio rownie inteligentni co i oni. Ale
    oczywiscie podobnie jak i Ty nie widze powodow by samym owczym pedem uzywac
    czegos co inni.

  • 20. Data: 2009-11-14 19:03:39
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 14 Lis, 19:14, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Kolego, w ebay po prostu ktos powinien za to beknac, olal rynek i sa w
    > dupie, odrobic taki blad nie jest latwo. Z PayPalem tez laskawcy kazali na
    > siebie ile czasu czekac?

    Ja to wiem. Teraz wytlumacz koledze ErkA jak trudno bedzie mu sie bez
    poteznego kapitalu przebic przez chocby allegro, czy dzial "ogloszenia
    drobne" forum muratora, z takim serwisem ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.