  • 1. Data: 2009-11-13 22:29:15
    Temat: Muszę się pochwalić
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Dzisiaj odebrałem z PINB zaświadczenie o zakończeniu budowy :)
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 2. Data: 2009-11-13 22:33:32
    Temat: Re: Muszę się pochwalić
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl>

    > Dzisiaj odebrałem z PINB zaświadczenie o zakończeniu budowy :)
    > --

    Witam
    GRATULUJĘ :-)

    .. a potem żyli dłuuuuugo i szczęsliwie ..

    czego Ci zyczę w Twoim nowym domu, nowym miejscu na ziemi.

    Pozdrawiam
    JM

  • 3. Data: 2009-11-14 00:46:14
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "mkonst" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dzisiaj odebrałem z PINB zaświadczenie o zakończeniu budowy :)

    No gratuluje stary.
    Tez mialem nadzieje na dzisiejszy rok, ale niestety..., ludzie zawodza.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-11-14 06:50:53
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 13 Lis, 23:29, "mkonst" <m...@g...pl> wrote:
    > Dzisiaj odebrałem z PINB zaświadczenie o zakończeniu budowy :)

    GRATULUJĘ!
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.
    PS: Ile Cię kosztował certyfikat energetyczny?

  • 5. Data: 2009-11-14 09:19:17
    Temat: Re: Musze sie pochwalic
    Od: spp <s...@o...pl>

    Maniek4 pisze:

    > Nie dawno przy okazji zakonczenia kanalizacji dostalem pismo z gminy z
    > postraszeniem i wezwaniem do okazania sie powierzchnia domu na dzialce cos
    > tam cos tam w celu naliczenia podatku. :-)
    > Robili kanalize to maja wszystkie aktualne mapki.

    Ale oni nie chą od Ciebie informacji jak jest na mapkach tylko jak w
    rzeczywistości. :)
    Zapewne chodzi o dodatkowo utwardzone 'powierzchnie płaskie'. ;)

    --
    spp

  • 6. Data: 2009-11-14 09:48:34
    Od: spp <s...@o...pl>

    Kris pisze:

    > Ale to wszystko zrobi geodeta robiąc inwentarryzacje powykonawczą
    > nanosząc na mapy budynek, przyłacza itp.
    > Do gminy trzeba podać tylko przy odbiorze ilość mkw powierzchni
    > mieszkalnych, garażu itp.
    > Ja podałem im ok 160mkw;)(osobno powyżej 22 m i osobno powyżej 1,4m) i
    > podatku płace niecałe 200zł rocznie.
    > Podwórko u mnie to grunt rolny wg. map jest.

    Tu nie chodzi o odbiór budowlany lecz zapewne o informację ile
    powierzchni działki jest pokryte nieprzepuszczalną dla wody nawierzchnią. ;)
    I nie chodzi jak jest według map a jak w rzeczywistości.

    --
    spp

  • 7. Data: 2009-11-14 09:59:41
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl>

    PS: Ile Cię kosztował certyfikat energetyczny?
    ----------------------------------

    Witam

    Może zanim wypowie sie Mkonst powiem że właśnie przed kilkom dniami zgłosił
    się do mnie gość który proponował 400 zł za certyfikat.
    Pytałem jaką metodą to zrobi.
    Otóż nie robi żadnych pomiarów temperaturowych w domu, wprowadza do programu
    wszystkie dane dot. grubości ścian, użytych materiałów, ocieplenia i
    wylicza.
    Zatem uzyskane dane są bardziej szacunkowe niż rzeczywiste, .... pic na wodę
    fotomontaż, kolejne pieniądze wyłudzone zgodnie z literą prawa.

    Pozdrawiam
    JM

  • 8. Data: 2009-11-14 10:00:04
    Od: spp <s...@o...pl>

    Kris pisze:

    > No i to własnie wymierzył i wyrysowal na mapach u mnie geodeta. i te
    > mapy dołączylem do odbioru.

    No to teraz należy się spodziewać wymiaru opłaty. :)
    Nie od nieruchomości a 'od deszczu'. :(

    --
    spp

  • 9. Data: 2009-11-14 10:10:26
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek M." <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zatem uzyskane dane są bardziej szacunkowe niż rzeczywiste, .... pic na
    > wodę fotomontaż, kolejne pieniądze wyłudzone zgodnie z literą prawa.

    Taki certyfikat moze sobie zrobic kazdy przy pomocy ogolnodostepnych
    programow. Naciagacze i tyle.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-11-14 13:26:05
    Od: "karlos" <k...@t...pl>

    > Taki certyfikat moze sobie zrobic kazdy przy pomocy ogolnodostepnych
    > programow. Naciagacze i tyle.

    no racja, racja, co prawda te programy troche sie roznia od ogolnodostepnych
    (znajoma wlasnie niedawno zrobila uprawnienia), ale nie kazdy ma
    uprawnienia, dzieki ktorym jest to legalny certyfikat :]
    pomijam fakt, ze cale te certyfikaty to pic na wode, podobnie jak swietlowki
    kompaktowe - super ekologoiczne z rtecia
    pozdrawiam