  • 11. Data: 2009-11-14 13:26:58
    Temat: Re: Muszę się pochwalić
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Maniek4 napisal:
    > Taki certyfikat moze sobie zrobic kazdy przy pomocy ogolnodostepnych
    > programow. Naciagacze i tyle.

    Nie kazdy. Brakuje ci pieczatki i numeru w rejestrze ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 12. Data: 2009-11-14 14:20:21
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Nie kazdy. Brakuje ci pieczatki i numeru w rejestrze ;)

    No dokladnie, to jedyna roznica. :-)

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2009-11-14 17:04:02
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 14 Lis, 01:46, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > No gratuluje stary.
    > Tez mialem nadzieje na dzisiejszy rok, ale niestety..., ludzie zawodza.

    Maniek oszalales - gdzie Ci sie spieszy ? Odbiory robi sie na poczatku
    roku - unikasz w ten sposob rocznego haraczu w postaci podatku od
    nieruchomosci :) Jak odbierzesz w styczniu 2010 - zaplacisz dopiero za
    2011, tego sie proporcjonalnie na miesiace nie rozbija. Taka rade dala
    mi mila pani urzedniczka w moim starostwie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2009-11-14 23:05:50
    Temat: Re: Musze sie pochwalic
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    k.googlegroups.com...

    > Maniek oszalales - gdzie Ci sie spieszy ? Odbiory robi sie na poczatku
    > roku - unikasz w ten sposob rocznego haraczu w postaci podatku od
    > nieruchomosci :)

    Hoho, niezla rada. :-)
    Nie wiedzialem, dzieki. :-)
    Nie dawno przy okazji zakonczenia kanalizacji dostalem pismo z gminy z
    postraszeniem i wezwaniem do okazania sie powierzchnia domu na dzialce cos
    tam cos tam w celu naliczenia podatku. :-)
    Robili kanalize to maja wszystkie aktualne mapki. Poszedlem wiec do gminy i
    poinformowalem pania, ze dom nie jest zamieszkaly i nie ma odbioru. Mam to
    zglosic do miesiaca po odebraniu domu. To tak przy okazji dla "ociezalych".

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2009-11-15 09:49:25
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Ale oni nie chą od Ciebie informacji jak jest na mapkach tylko jak w
    > rzeczywistości. :)
    > Zapewne chodzi o dodatkowo utwardzone 'powierzchnie płaskie'. ;)

    Ale to wszystko zrobi geodeta robiąc inwentarryzacje powykonawczą nanosząc
    na mapy budynek, przyłacza itp.
    Do gminy trzeba podać tylko przy odbiorze ilość mkw powierzchni
    mieszkalnych, garażu itp.
    Ja podałem im ok 160mkw;)(osobno powyżej 22 m i osobno powyżej 1,4m) i
    podatku płace niecałe 200zł rocznie.
    Podwórko u mnie to grunt rolny wg. map jest.

    Kris

  • 16. Data: 2009-11-15 09:59:50
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Tu nie chodzi o odbiór budowlany lecz zapewne o informację ile powierzchni
    > działki jest pokryte nieprzepuszczalną dla wody nawierzchnią. ;)
    > I nie chodzi jak jest według map a jak w rzeczywistości.

    No i to własnie wymierzył i wyrysowal na mapach u mnie geodeta. i te mapy
    dołączylem do odbioru.

    Kris

  • 17. Data: 2009-11-15 13:48:59
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > No to teraz należy się spodziewać wymiaru opłaty. :)
    > Nie od nieruchomości a 'od deszczu'. :(

    A jak od deszczu skuro nie ma kanlizy deszczowej i woda z rynien leci do
    mojej keszeni?

    --
    Mariusz

  • 18. Data: 2009-11-15 15:02:30
    Temat: Re: MuszÄ? siÄ? pochwaliÄ?
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

    > No dokladnie, to jedyna roznica. :-)
    >
    > Pozdro.. TK

    Zapłaciłem 490 zł brutto z fakturą (dom ma 156 m2 pow.użytkowej). Była to
    najtańsza oferta jaką znalazłem, byli tacy co chcieli 700,- zł. Robota jest
    rewelacyjna, gość dostał projekt, przepytał mnie o rózne rzeczy (sciany,
    ocieplenie dachu i.t.p) i z tego wyprodukował 3 kartki papaieru z tego dwie
    to objasnienia. Podejrzewam że całość zajęła mu nie więcej niż godzinę.
    Chciałbym mieć taką stawkę za robotę.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 19. Data: 2009-11-15 18:48:43
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ale oni nie chą od Ciebie informacji jak jest na mapkach tylko jak w
    > rzeczywistości. :)

    Zgadza sie, tylko podejrzewam, ze po inwentaryzacji przylaczy zorientowali
    sie, ze cos w ogole tam stoi. Nie jest zamieszkale i odebrane, wiec nie ma o
    czym gadac.

    > Zapewne chodzi o dodatkowo utwardzone 'powierzchnie płaskie'. ;)

    A gdzie tam, mowa byla o powierzchni domu.

    Pozdro.. TK