  • Data: 2022-10-25 23:31:30
    Temat: Re: Nie zabijać listonosza bo zła wiadomość przyniosl
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 25 października 2022 o 17:48:20 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    wiekszych-mieszkan-boom-na-zakup-dzialek-wyhamowal-6
    826713904733088a.html
> [...]
    > sytuacja gospodarcza itp.
    > Prawie w każdym linkowanym artykule jest takie lub podobne zdanie:
    >
    > "Branża wskazuje na dalsze pogarszanie się sytuacji na rynku głównie przez
    > trudną sytuację kredytową, rosnące koszty życia i wysoką niepewność co do
    > przyszłości, o czym świadczy wartość indeksu poniżej granicy optymizmu
    > wynoszącej 50 na 100 pkt. Wyniki badania pokazują jednak pewną
    > stabilizację, bo spadek wartości indeksu jest nieznaczny (o 1,3 pkt)."
    >
    > To są zupełnie różne sytuacje i te Twoje linki absolutnie nie potwierdzają

    Od kiedy listonosz ma brać odpowiedzialność za to co w liście który doręcza jest
    napisane. Ja piszę o załamaniu za jakiś czas, ten czas szybko nadchodzi, wskazuje
    materiał do przemyślenia. Nie mam żadnego w tym interesu. Dziennikarze piszą za
    pieniądze i nigdy nie będą obiektywni. Zawsze czyjeś interesy będą reprezentowali.
    Chwilowo nie ma planowanej migracji do Polski, jest zakłócenie spowodowane wojna. Na
    stałe do nas nie chcą murzyni z krajów gdzie wynagrodzenie równowartości 5 dolarów
    dziennie charakteryzuje klasę średnią. Dlaczego teraz nie przyjeżdżają? Bo za mało
    mieszkań jest? Nie. Bo my ich nie chcemy i oni na szczęście dla nas też nie chcą.
    Ukraińcy są u nas awaryjnie i po skończeniu wojny wrócą do siebie. U nich będzie do
    odbudowanie duże państwo za kacapskie pieniądze. Jeśli nie stworzymy z nimi unii to w
    trzy lata po wojnie przeskoczą nas gospodarczo. To my będziemy do nich jeździli do
    pracy a nie oni do nas. Ich zapotrzebowanie na robotników budowlanych będzie
    nieograniczone. Dziennikarz napisał w artykule reklamowym że na rynku pierwotnym
    będzie dobrze. Ale jest jeszcze rynek wtórny na 15 milionów mieszkań z których już 2
    miliony są niezamieszkałe. Dwa rynki to dwa światy. Jeden liczony według cen
    materiałów, robocizny, kredytów itp. drugi całkowicie wolny bo operujący
    zamortyzowanymi w większości nieruchomościami. Do tego własność tych nieruchomości
    będzie następowała bezkosztowo bo w wyniku dziedziczenia. Dzisiaj nie ma żadnych
    podstaw zeby wizja nie taniejących nieruchomości się spełniła.