  • 1. Data: 2010-09-23 10:47:38
    Temat: Niekapiacy walek?
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    Czy ktos z czegos takiego korzystal? Czy to sie prawdza (glównie chodzi o
    niekapanie)?
    Zastanawiam sie nad kupnem takiego walka i malowaniem jakas zwykla sniezka
    czy innym Duluksem...
    Tomek

  • 2. Data: 2010-09-23 11:16:51
    Temat: Re: Niekapiacy walek?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > niekapanie)?
    > Zastanawiam sie nad kupnem takiego walka i malowaniem jakas zwykla sniezka

    kluczem nie jest tu wałek, tylko farba,
    tanie badziewia z marketu od razu odpuść, żadka jak woda, do bieli jej
    daleko, będziesz przeklinał nakładając dziesiąta warstwę, a i tak
    efekt nie będzie zadowalający
    farba powinna być gęsta, jak gęsta śmietana, wtedy nie kapie,
    oczywiście jakieś tam drobne kropki zawsze się pojawią, tego nie
    unikniesz,
    z tych nienajdroższych dobra jest dulux expert matt, możesz ją barwić
    w mieszalniku, przyjemnie się maluje, wystarczy dwie warstwy i kolor
    jest jednolity, po malowaniu miałem tylko trochę drobnych kropeczek na
    podłodze, w miejscu gdzie za bardzo szalałem wałkiem, ale to się łatwo
    zmywa, albo folia malarska...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-09-23 11:19:54
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 23 Wrz, 12:47, "Tomek" <t...@t...pl> wrote:
> [...]
    > niekapanie)?
    > Zastanawiam sie nad kupnem takiego walka i malowaniem jakas zwykla sniezka

    Nie używałem i nie wiem na pewno, ale myślę, że gdyby takie wynalazki
    były coś warte, to byłyby w powszechnym użyciu, zwłaszcza wśród
    profesjonalistów. Samo chrzanienie się z wlewaniem farby do wałka
    będzie pewnie o wiele bardziej upierdliwe niż zyski z ewentualnego
    niechlapania, zwłaszcza, że tak na chłopski rozum, jedyne chlapanie,
    jakie ten system może eliminować to skutki niedokładnego ocieknięcia
    wałka na kratce ociekowej.

    J.

  • 4. Data: 2010-09-23 14:56:28
    Od: ptoki <s...@g...com>

> [...]
    > niekapanie)?
    > Zastanawiam sie nad kupnem takiego walka i malowaniem jakas zwykla sniezka
    Nie kupuj.
    Zeby taki walek dzialal farba musi sie przecisnac do baranka i jak
    jest za gesta to nie przecisnie sie a jak ja rozcienczysz to nie
    bedzie kryla.

    Jak malujesz sciany to odsun meble, uloz gazety (na folii farba nie
    wsiaka i syfi bardziej), walek maczaj szczodrze i odciekaj na siatce/
    odciekaczu. Maluj nie za szybko bo bedziesz mial pysk w kropki :)

    Jedynie przy sufitach trzeba sie bardziej nagimnastykowac i tam folia
    do przykrycia mebli sie sprawdza. I tak samo: Maczac szczodrze,
    odciekac z glowa i walkowac nie za szybko.
    U mnie snieżka/jedynka sprawdza sie ok. Byle nie rozcienczana.

    No i zaprzyjaznij sie z tasma malarska w przypadku gniazdek itp...

  • 5. Data: 2010-09-23 15:48:28
    Od: "OlO" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niekapanie)?
    > Zastanawiam sie nad kupnem takiego walka i malowaniem jakas zwykla sniezka

    zaden walek , dobra latexowa farba nie kapie

  • 6. Data: 2010-09-23 16:15:52
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-09-23 16:56, ptoki pisze:

    > No i zaprzyjaznij sie z tasma malarska w przypadku gniazdek itp...

    eee.. gniazdka to się odkręca do malowania...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 7. Data: 2010-09-23 18:38:20
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 23 Wrz, 18:15, RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl> wrote:

    > eee.. gniazdka to się odkręca do malowania...

    eee tam. lekko sie je tylko popuszcza (jak sie daje to sie odkreca
    same maskownice), okleja tasma i maluje malym walkiem.
    kto by sie mordowal z calkowitym odkrecaniem jak efekt jest taki sam?

    Ale gniazdka i przelaczniki teraz rozne robia i niektorym sie daje
    odkrecac same plastiki a innym nie.

  • 8. Data: 2010-09-23 20:50:25
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-09-23 20:38, ptoki pisze:

> [...]
    > kto by sie mordowal z calkowitym odkrecaniem jak efekt jest taki sam?
    >
    > Ale gniazdka i przelaczniki teraz rozne robia i niektorym sie daje

    Przecie ja nie pisałem, żeby je całkiem demontować.

  • 9. Data: 2010-09-27 05:50:58
    Od: "Adam L." <n...@d...pl>

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    >same maskownice), okleja tasma i maluje malym walkiem.
    >kto by sie mordowal z calkowitym odkrecaniem jak efekt jest taki sam?

    a jeszcze szybciej, prościej i czyściej nałożyć woreczek śniadaniowy
    zalepiony kawałkiem taśmy malarskiej

    Adam